Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor zakázek s francouzštinou
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 40 000
35 000 - 40 000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra, americkou nadnárodní společnost, v oblasti stavebních prvků a materiálů, hledáme kandidáta na pozici:
KOORDINÁTOR ZAKÁZEK s francouzským jazykem
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené porfolio klientů z francouzsky mluvících zemí
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta se souvislejší administrativní praxí, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost francouzského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2)
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
KOORDINÁTOR ZAKÁZEK s francouzským jazykem
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené porfolio klientů z francouzsky mluvících zemí
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta se souvislejší administrativní praxí, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost francouzského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2)
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavební průmysl
Nadnárodní společnost - stavební prvky a materiály
Nadnárodní společnost - stavební prvky a materiály
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Francouzský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3361061
Datum zveřejnění: 14.5.2018
2018-05-14
lokalita: Hlavní město Praha, Praha, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent, Koordinátor Společnost: JOBSTART, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35 000 - 40 000