Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka obchodního oddělení
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta hledáme vhodného uchazeče na pozici „Asistent/ka obchodního oddělení“
Podstatnou částí náplně práce je vedení administrativní agendy spojené s domácími i zahraničními dodavateli a to zejména s využitím PC. Dále komunikace s celní deklarací - příprava podkladů pro export/import a komunikace s centrálním skladem a výrobou ohledně zásobování a skladového hospodářství.
Součástí pozice je i přímá podpora nákupčích - aktivní komunikace s dodavateli, analýzy nabídek, výběr nejvhodnějšího dodavatele, domlouvání podmínek objednávek, nákup materiálu, tvorba nákupních objednávek atd.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- AJ na středně pokročilé úrovni
- dobrá znalost práce s PC - MS Office (IS Navision výhodou)
- schopnost rychle reagovat při jednání s logistickými i obchodními partnery
- komunikativnost a samostatnost při řešení úkolů
- psychická odolnost a optimismus
- technické a obchodní myšlení výhodou
Co nabízíme:
- stabilní zaměstnání v přátelském kolektivu
- příjemné pracovní prostředí a neformální firemní kulturu
- rozmanitou práci, kde můžete získat nové zkušenosti a znalosti
- mobilní telefon
- dotované stravování v místě pracoviště
Podstatnou částí náplně práce je vedení administrativní agendy spojené s domácími i zahraničními dodavateli a to zejména s využitím PC. Dále komunikace s celní deklarací - příprava podkladů pro export/import a komunikace s centrálním skladem a výrobou ohledně zásobování a skladového hospodářství.
Součástí pozice je i přímá podpora nákupčích - aktivní komunikace s dodavateli, analýzy nabídek, výběr nejvhodnějšího dodavatele, domlouvání podmínek objednávek, nákup materiálu, tvorba nákupních objednávek atd.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- AJ na středně pokročilé úrovni
- dobrá znalost práce s PC - MS Office (IS Navision výhodou)
- schopnost rychle reagovat při jednání s logistickými i obchodními partnery
- komunikativnost a samostatnost při řešení úkolů
- psychická odolnost a optimismus
- technické a obchodní myšlení výhodou
Co nabízíme:
- stabilní zaměstnání v přátelském kolektivu
- příjemné pracovní prostředí a neformální firemní kulturu
- rozmanitou práci, kde můžete získat nové zkušenosti a znalosti
- mobilní telefon
- dotované stravování v místě pracoviště
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
Projektování a stavba telekomunikačních a datových sítí
Projektování a stavba telekomunikačních a datových sítí
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3361073
Datum zveřejnění: 14.5.2018
2018-05-14
lokalita: Hlavní město Praha, Praha, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Koordinátor Společnost: JOBSTART, s.r.o.