Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR Administrátor - Dutch or German
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici:
HR Administrátor - DUTCH or GERMAN
Hlavní náplní práce je komplexní péče o interní HR systém. Vhodný kandidát bude první kontaktní osobou pro zaměstnance společnosti v rámci EMEA regionu a bude řešit záležitosti a dotazy ohledně nových pracovních kontraktů, ukončování smluv, hlídání docházky, řešení benefitů, a veškerou administrativu související s dalšími HR oblastmi (pracovní povýšení, informace ohledně pracovních programů klienta, podpora mzdového oddělení atd.)
Požadujeme:
- ukončenou SŠ/VŠ
- 1-3 roky zkušeností ze zákaznického servisu nebo HR administrativy
- velmi dobrou znalost holandského/německého jazyka min C1 level
- a zároveň znalost angličtiny min. B2 (firemní jazyk)
- dobré komunikační schopnosti, orientaci na zákazníka
- multitasking, dynamičnost, spolehlivost
- nástup IHNED, popřípadě dle domluvy !!!
Nabízíme:
- samostatnou, zodpovědnou pozici v prostředí stabilní, nadnárodní společnosti
- denní využití cizích jazyků
- možnost profesního rozvoje i dalšího kariérního růstu
- motivující platové ohodnocení dle zkušeností
- atraktivní balíček benefitů - dovolená navíc, 5 sick days, stravenky, připojištění, kafeteria
- nástup ideálně ihned
V případě zájmu prosím pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.
HR Administrátor - DUTCH or GERMAN
Hlavní náplní práce je komplexní péče o interní HR systém. Vhodný kandidát bude první kontaktní osobou pro zaměstnance společnosti v rámci EMEA regionu a bude řešit záležitosti a dotazy ohledně nových pracovních kontraktů, ukončování smluv, hlídání docházky, řešení benefitů, a veškerou administrativu související s dalšími HR oblastmi (pracovní povýšení, informace ohledně pracovních programů klienta, podpora mzdového oddělení atd.)
Požadujeme:
- ukončenou SŠ/VŠ
- 1-3 roky zkušeností ze zákaznického servisu nebo HR administrativy
- velmi dobrou znalost holandského/německého jazyka min C1 level
- a zároveň znalost angličtiny min. B2 (firemní jazyk)
- dobré komunikační schopnosti, orientaci na zákazníka
- multitasking, dynamičnost, spolehlivost
- nástup IHNED, popřípadě dle domluvy !!!
Nabízíme:
- samostatnou, zodpovědnou pozici v prostředí stabilní, nadnárodní společnosti
- denní využití cizích jazyků
- možnost profesního rozvoje i dalšího kariérního růstu
- motivující platové ohodnocení dle zkušeností
- atraktivní balíček benefitů - dovolená navíc, 5 sick days, stravenky, připojištění, kafeteria
- nástup ideálně ihned
V případě zájmu prosím pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní společnost v oblasti zdravotnictví
Mezinárodní společnost v oblasti zdravotnictví
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Nizozemský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3393961
Datum zveřejnění: 18.5.2018
2018-05-18
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR asistent, HR generalist, Personalista Společnost: JOBSTART, s.r.o.