Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Team Assistant – Bonusy a spousta benefitů!
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Vodičkova 17, Nové Město, Česko
Vodičkova 17, Nové Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného a hodně známého klienta, který působí v oblasti financování a prodeje, hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici TEAM ASSISTANT pro spravování fleetového segmentu zákazníků. Zní to komplikovaně? Vůbec ne!
Náš klient hledá do svého pohodového týmu někoho, kdo by proaktivně a s přehledem zvládl přímou komunikaci s externími a interními klienty (tj. s kolegy ve firmě a se zákazníky ze segmentu fleet).
Potřebujeme proto:
- Abys měl/a SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
- Aby ses nebál/a přímé komunikace
- Abys včas a kvalitně zpracoval/a požadavky jak od klientů, tak od kolegů (změna parametrů smluv, reporting, vyhodnocení finančního vypořádání při ukončení smlouvy, příprava veškerých podkladů atd.)
- Angličtinu na komunikativní úrovni
- Výborný Excel, abys neměl/a problém vytvořit a spravovat reporty a tabulky
Nabízíme:
- Stabilní zázemí známého klienta s mezinárodním kapitálem, kde máte možnost kariérního růstu
- Přátelský team, který Ti pomůže zaučit se a růst
- Opravdu rozsáhlé portfolio benefitů včetně bonusů (5 týdnů dovolené, stravenky, sick days, příspěvky na pojištění, jazykové kurzy, sport, školení, firemní služby, firemní restauraci, nadstandardní lékařská péče, očkování, …)
V případě zájmu zašlete Vaše CV a my Vás připravíme na úspěšný pohovor!
Náš klient hledá do svého pohodového týmu někoho, kdo by proaktivně a s přehledem zvládl přímou komunikaci s externími a interními klienty (tj. s kolegy ve firmě a se zákazníky ze segmentu fleet).
Potřebujeme proto:
- Abys měl/a SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
- Aby ses nebál/a přímé komunikace
- Abys včas a kvalitně zpracoval/a požadavky jak od klientů, tak od kolegů (změna parametrů smluv, reporting, vyhodnocení finančního vypořádání při ukončení smlouvy, příprava veškerých podkladů atd.)
- Angličtinu na komunikativní úrovni
- Výborný Excel, abys neměl/a problém vytvořit a spravovat reporty a tabulky
Nabízíme:
- Stabilní zázemí známého klienta s mezinárodním kapitálem, kde máte možnost kariérního růstu
- Přátelský team, který Ti pomůže zaučit se a růst
- Opravdu rozsáhlé portfolio benefitů včetně bonusů (5 týdnů dovolené, stravenky, sick days, příspěvky na pojištění, jazykové kurzy, sport, školení, firemní služby, firemní restauraci, nadstandardní lékařská péče, očkování, …)
V případě zájmu zašlete Vaše CV a my Vás připravíme na úspěšný pohovor!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění
Náš klient je mezinárodní firma aktivní v oblasti finančních služeb.
Náš klient je mezinárodní firma aktivní v oblasti finančních služeb.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Ekonomie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3424887
Datum zveřejnění: 19.6.2018
2018-06-19
lokalita: Vodičkova 17, Nové Město, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: JOBSTART, s.r.o.