Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Konzultant pro stávající klienty
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsi komunikativní, přátelský a energický člověk? Baví tě práce s lidmi a rád pomůžeš?
Hledáš práci v přátelském kolektivu, ale také stabilní zázemí mezinárodní společnosti?
Skvělé! Pro našeho významného klienta hledáme šikovného uchazeče na pozici:
KONZULTANT pro stávající klienty – PASIVNÍ (žádný aktivní prodej ani telemarketing)
Co bude denní náplní ?
• Kontakt s klientem na denní bázi (pasivní kontakt na telefonu a e-mailu, občas možné krátké osobní setkání)
• Řešení požadavků a dotazů klientů
• Poskytování požadovaných informací (o produktech, marketingových akcích, atd.)
• Komunikace v rámci společnosti
• Zadávání dat a zaznamenání kontaktu do interního systému
• Administrativní agenda (evidence složek a dokumentů, interní podpora,…)
Co bys měl splňovat ?
• Ukončenou SŠ/VŠ
• Práce je vhodná i pro absolventy, zkušenosti v komunikaci s klienty výhodou
• AJ na komunikativní úrovni výhodou
• Přátelská, komunikativní osobnost orientovaná na klienta
Co ti náš klient může nabídnout ?
• Skvělý kolektiv a stabilní zázemí mezinárodní společnosti
• Stálou pracovní dobu 8h/den, Po-Pá
• Možnost Home Office
• Možnost karierního růstu
• Krásný balíček benefitů: 25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, placené přesčasy, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a mnoho dalších!
Hledáš práci v přátelském kolektivu, ale také stabilní zázemí mezinárodní společnosti?
Skvělé! Pro našeho významného klienta hledáme šikovného uchazeče na pozici:
KONZULTANT pro stávající klienty – PASIVNÍ (žádný aktivní prodej ani telemarketing)
Co bude denní náplní ?
• Kontakt s klientem na denní bázi (pasivní kontakt na telefonu a e-mailu, občas možné krátké osobní setkání)
• Řešení požadavků a dotazů klientů
• Poskytování požadovaných informací (o produktech, marketingových akcích, atd.)
• Komunikace v rámci společnosti
• Zadávání dat a zaznamenání kontaktu do interního systému
• Administrativní agenda (evidence složek a dokumentů, interní podpora,…)
Co bys měl splňovat ?
• Ukončenou SŠ/VŠ
• Práce je vhodná i pro absolventy, zkušenosti v komunikaci s klienty výhodou
• AJ na komunikativní úrovni výhodou
• Přátelská, komunikativní osobnost orientovaná na klienta
Co ti náš klient může nabídnout ?
• Skvělý kolektiv a stabilní zázemí mezinárodní společnosti
• Stálou pracovní dobu 8h/den, Po-Pá
• Možnost Home Office
• Možnost karierního růstu
• Krásný balíček benefitů: 25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, placené přesčasy, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a mnoho dalších!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní společnost působící v oblasti pojištění a leasingu.
Mezinárodní společnost působící v oblasti pojištění a leasingu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3450459
Datum zveřejnění: 16.7.2018
2018-07-16
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Konzultant Společnost: JOBSTART, s.r.o.