Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent / Asistentka nákupu s NJ - Motivující platové ohodnocení!
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Vodičkova 17, Nové Město, Česko
Vodičkova 17, Nové Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do teamu u našeho zákazníka, předního německého retailu, hledáme Asistenta / Asistentku nákupu s německým jazykem.
Podstatnou částí náplně práce je vedení administrativní agendy spojené s domácími i zahraničními dodavateli a to zejména s využitím PC (Excel, Powerpoint) a SAP. Dále komunikace s jednotlivými prodejnami na území ČR i SK, vyřizování jejich požadavků, spolupráce s marketingovým oddělením při přípravě propagačních akcí, sledování stavu sortimentu (non-food zboží), příprava objednávek zboží, vytváření prodejních statistik a vkládání dat do PC.
Součástí pozice je i přímá podpora nákupčích - aktivní komunikace s dodavateli, účast na obchodních jednáních, domlouvání podmínek objednávek atd.
Požadavky:
- zkušenost na obdobné pozici vítána, zejména zkušenost z obchodních řetězců je výhodou
- NJ na komunikativní úrovni
- Velmi dobrá znalost práce na PC - Excel a Powerpoint, SAP výhodou
- Schopnost pracovat na více projektech současně
- Ochota učit se nové věci
- Zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
Nabízíme:
- Motivující platové ohodnocení
- Stabilní zázemí prosperující a úspěšné společnosti
- Přátelské pracovní prostředí
- Zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- Šest týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Nástup dle domluvy, HPP
Podstatnou částí náplně práce je vedení administrativní agendy spojené s domácími i zahraničními dodavateli a to zejména s využitím PC (Excel, Powerpoint) a SAP. Dále komunikace s jednotlivými prodejnami na území ČR i SK, vyřizování jejich požadavků, spolupráce s marketingovým oddělením při přípravě propagačních akcí, sledování stavu sortimentu (non-food zboží), příprava objednávek zboží, vytváření prodejních statistik a vkládání dat do PC.
Součástí pozice je i přímá podpora nákupčích - aktivní komunikace s dodavateli, účast na obchodních jednáních, domlouvání podmínek objednávek atd.
Požadavky:
- zkušenost na obdobné pozici vítána, zejména zkušenost z obchodních řetězců je výhodou
- NJ na komunikativní úrovni
- Velmi dobrá znalost práce na PC - Excel a Powerpoint, SAP výhodou
- Schopnost pracovat na více projektech současně
- Ochota učit se nové věci
- Zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
Nabízíme:
- Motivující platové ohodnocení
- Stabilní zázemí prosperující a úspěšné společnosti
- Přátelské pracovní prostředí
- Zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- Šest týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Nástup dle domluvy, HPP
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Německá retailová společnost
Německá retailová společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
ideálně ekonomické vzdělání
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3579206
Datum zveřejnění: 15.1.2019
2019-01-15
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Nákupčí Společnost: JOBSTART, s.r.o.