Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Účetní – zaměření na banku
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 40 000 Kč/měsíc25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a další!
35 000 - 40 000 Kč/měsíc25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a další!
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho dlouhodobého klienta, původně českou společnost, nyní je součástí velké mezinárodní skupiny, hledáme komunikativního a přátelského kolegu, a to na pozici:
***ÚČETNÍ – zaměření na banku***
Náplň práce:
- příprava podkladů pro platební styk
- platby a jejich převod mezi účty
- identifikace a párování plateb
- zpracování a zaúčtování plateb
- příprava podkladů pro fakturace
- komunikace napříč společností i s klienty
- související administrativa
Od nového kolegy nebo kolegyně se očekává ukončená střední nebo vysoká škola, ideálně se zaměřením na finance nebo účetnictví. Praxe v oboru ideálně 2 roky, může však být i absolvent VŠ, který pracoval ještě během studia. Předpokladá se uživatelská znalost MS Office a písemná komunikace v anglickém jazyce, SAP je výhodou. Pečlovist, zodpovědnost a samostatnost jsou samožejmostí.
Klient nabízí:
- skvělý kolektiv a stabilní zázemí mezinárodní společnosti
- možnost Home Office
- možnost karierního růstu
- krásný balíček benefitů: 25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a další!
- lokalita pracoviště Praha 5
***ÚČETNÍ – zaměření na banku***
Náplň práce:
- příprava podkladů pro platební styk
- platby a jejich převod mezi účty
- identifikace a párování plateb
- zpracování a zaúčtování plateb
- příprava podkladů pro fakturace
- komunikace napříč společností i s klienty
- související administrativa
Od nového kolegy nebo kolegyně se očekává ukončená střední nebo vysoká škola, ideálně se zaměřením na finance nebo účetnictví. Praxe v oboru ideálně 2 roky, může však být i absolvent VŠ, který pracoval ještě během studia. Předpokladá se uživatelská znalost MS Office a písemná komunikace v anglickém jazyce, SAP je výhodou. Pečlovist, zodpovědnost a samostatnost jsou samožejmostí.
Klient nabízí:
- skvělý kolektiv a stabilní zázemí mezinárodní společnosti
- možnost Home Office
- možnost karierního růstu
- krásný balíček benefitů: 25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a další!
- lokalita pracoviště Praha 5
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3712121
Datum zveřejnění: 8.7.2019
2019-07-08
lokalita: Praha Pozice: Ekonom, Pokladník, Specialista back office, Specialista fakturace a plateb, Účetní Společnost: JOBSTART, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35 000 - 40 000 Kč/měsíc25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a další!