Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka - business support
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsi komunikativní, pečlivý a pracovitý člověk? Baví tě administrativa, práce s lidmi a rád/a pomůžeš?
Hledáš práci v přátelském kolektivu, ale také stabilní zázemí mezinárodní společnosti?
Skvělé! Pro našeho významného klienta hledáme šikovného uchazeče na pozici:
ASISTENTKA - BUSINESS SUPPORT
Co bude denní náplní ?
• Podpora key account manažerů a obchodního oddělení
• Zpracování, zakládání smluv a dalších business požadavků (nikoliv však prodej)
• Zpracování individuálních nabídek
• Interní a externí komunikace (business partneři, úřady atd.)
• Dohled nad fakturací
• Související administrativa a další agenda obchodního oddělení
• Zapojení do různých projektů a ad hoc ůkoly
Co bys měl/a splňovat ?
• Ukončenou SŠ/VŠ (ekonomický směr výhodou)
• Práce je vhodná i pro absolventy, praxe v administrativě a financích výhodou
• AJ min. B1 a výš výhodou
• Schopnost prioritizace, orientace na detail, proaktivita
• Přátelská, pečlivá a zodpovědná osobnost s organizačními schopnostmi
Co ti náš klient může nabídnout ?
• Skvělý kolektiv a stabilní zázemí mezinárodní společnosti
• Stálou pracovní dobu 8h/den, Po-Pá
• Možnost Home Office
• Možnost karierního růstu
• Krásný balíček benefitů: 25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a mnoho dalších!
Hledáš práci v přátelském kolektivu, ale také stabilní zázemí mezinárodní společnosti?
Skvělé! Pro našeho významného klienta hledáme šikovného uchazeče na pozici:
ASISTENTKA - BUSINESS SUPPORT
Co bude denní náplní ?
• Podpora key account manažerů a obchodního oddělení
• Zpracování, zakládání smluv a dalších business požadavků (nikoliv však prodej)
• Zpracování individuálních nabídek
• Interní a externí komunikace (business partneři, úřady atd.)
• Dohled nad fakturací
• Související administrativa a další agenda obchodního oddělení
• Zapojení do různých projektů a ad hoc ůkoly
Co bys měl/a splňovat ?
• Ukončenou SŠ/VŠ (ekonomický směr výhodou)
• Práce je vhodná i pro absolventy, praxe v administrativě a financích výhodou
• AJ min. B1 a výš výhodou
• Schopnost prioritizace, orientace na detail, proaktivita
• Přátelská, pečlivá a zodpovědná osobnost s organizačními schopnostmi
Co ti náš klient může nabídnout ?
• Skvělý kolektiv a stabilní zázemí mezinárodní společnosti
• Stálou pracovní dobu 8h/den, Po-Pá
• Možnost Home Office
• Možnost karierního růstu
• Krásný balíček benefitů: 25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a mnoho dalších!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3744764
Datum zveřejnění: 21.8.2019
2019-08-21
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Specialista fakturace a plateb, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30 000 - 35 000 Kč/měsíc