Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor zakázek s angličtinou A ruštinou A zároveň s polštinou NEBO chorvatštinou NEBO srbštinou NEBO rumunštinou.
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 40 000 Kč/měsíc
35 000 - 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra v oblasti nábytku a stavebních prvků hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici:
"Koordinátor zakázek s angličtinou A ruštinou A zároveň s polštinou NEBO chorvatštinou NEBO srbštinou NEBO rumunštinou."
Kandidát bude pracovat v SAPu, SD modulu a bude zajišťovat objednávky a logistiku zakázek ve svěřeném regionu. Ideální kandidát má souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (mulititasking). Znalost SAPu je výhodou.
Požadavky:
• Znalost ruštiny a polštiny/chorvatštiny/srbštiny/rumunštiny na velmi dobré úrovni (min. C1)
• Komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2)
• min. 2-3 roky zkušenosti z oblasti administrativy, koordinace činností, logistiky a podobně
• PC uživatelsky
• SAP výhodou
Nabídka:
• Stabilní zaměstnavatel
• Přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy Florenc
• Multikulturní tým lidí
• Každodenní využití cizích jazyků
• Nástup: dohodou
"Koordinátor zakázek s angličtinou A ruštinou A zároveň s polštinou NEBO chorvatštinou NEBO srbštinou NEBO rumunštinou."
Kandidát bude pracovat v SAPu, SD modulu a bude zajišťovat objednávky a logistiku zakázek ve svěřeném regionu. Ideální kandidát má souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (mulititasking). Znalost SAPu je výhodou.
Požadavky:
• Znalost ruštiny a polštiny/chorvatštiny/srbštiny/rumunštiny na velmi dobré úrovni (min. C1)
• Komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2)
• min. 2-3 roky zkušenosti z oblasti administrativy, koordinace činností, logistiky a podobně
• PC uživatelsky
• SAP výhodou
Nabídka:
• Stabilní zaměstnavatel
• Přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy Florenc
• Multikulturní tým lidí
• Každodenní využití cizích jazyků
• Nástup: dohodou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Rumunský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Chorvatský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Srbský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Ruský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Polský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3813004
Datum zveřejnění: 18.11.2019
2019-11-18
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Koordinátor, Logistik, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35 000 - 40 000 Kč/měsíc