Referent zákaznické podpory

JOBSTART, s.r.o.

Místo práce
Mladá Boleslav, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, mezinárodní logistickou společnost, která má pobočky po celé ČR, hledáme vhodné uchazeče/uchazečky na pozici:

Referent zákaznického servisu – skvělá příležitost!

Baví Vás komunikace s lidmi? Jste pro-klientská osoba? Hledáte stabilní pracovní místo s možností růstu a seberealizace? Pak čtěte dále:

Hlavní náplní práce bude komunikace se zákazníky, skladníky a vedoucích směn; dále příjem objednávek a jejich kompletace + zadávání dat do SW.

Co se od Vás očekává?
• SŠ vzdělání a ideální praxi v zákaznickém servisu nebo přímo spedice. Pokud nemáte praxi, nevadí – vše Vás naučíme 
• Týmový duch, výborné vyjadřovací schopností, zodpovědná a spolehlivá osoba ochotná pracovat ve třísměnném provozu, výhodou bude znalost SAP

Co Vám na oplátku nabízíme?
• Možnost získat praxi v prestižním oboru mezinárodní společnosti
• Možnost růstu a seberealizace
• Práci na dobu neurčitou
• Přátelský kolektiv,
• Zaměstnanecké výhody a benefity (systém Cafeterie, Multisport karta, stravenky, příspěvky na dopravu, penzijní připojištění a mnoho dalšího)

Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete mi Váš životopis na email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

mezinárodní logistickou společnost, která má pobočky po celé ČR

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3827168  Datum zveřejnění: 6.12.2019