Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent zákaznické podpory
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Mladá Boleslav, Česko
Mladá Boleslav, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, mezinárodní logistickou společnost, která má pobočky po celé ČR, hledáme vhodné uchazeče/uchazečky na pozici:
Referent zákaznického servisu – skvělá příležitost!
Baví Vás komunikace s lidmi? Jste pro-klientská osoba? Hledáte stabilní pracovní místo s možností růstu a seberealizace? Pak čtěte dále:
Hlavní náplní práce bude komunikace se zákazníky, skladníky a vedoucích směn; dále příjem objednávek a jejich kompletace + zadávání dat do SW.
Co se od Vás očekává?
• SŠ vzdělání a ideální praxi v zákaznickém servisu nebo přímo spedice. Pokud nemáte praxi, nevadí – vše Vás naučíme
• Týmový duch, výborné vyjadřovací schopností, zodpovědná a spolehlivá osoba ochotná pracovat ve třísměnném provozu, výhodou bude znalost SAP
Co Vám na oplátku nabízíme?
• Možnost získat praxi v prestižním oboru mezinárodní společnosti
• Možnost růstu a seberealizace
• Práci na dobu neurčitou
• Přátelský kolektiv,
• Zaměstnanecké výhody a benefity (systém Cafeterie, Multisport karta, stravenky, příspěvky na dopravu, penzijní připojištění a mnoho dalšího)
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete mi Váš životopis na email: [email protected]
Referent zákaznického servisu – skvělá příležitost!
Baví Vás komunikace s lidmi? Jste pro-klientská osoba? Hledáte stabilní pracovní místo s možností růstu a seberealizace? Pak čtěte dále:
Hlavní náplní práce bude komunikace se zákazníky, skladníky a vedoucích směn; dále příjem objednávek a jejich kompletace + zadávání dat do SW.
Co se od Vás očekává?
• SŠ vzdělání a ideální praxi v zákaznickém servisu nebo přímo spedice. Pokud nemáte praxi, nevadí – vše Vás naučíme
• Týmový duch, výborné vyjadřovací schopností, zodpovědná a spolehlivá osoba ochotná pracovat ve třísměnném provozu, výhodou bude znalost SAP
Co Vám na oplátku nabízíme?
• Možnost získat praxi v prestižním oboru mezinárodní společnosti
• Možnost růstu a seberealizace
• Práci na dobu neurčitou
• Přátelský kolektiv,
• Zaměstnanecké výhody a benefity (systém Cafeterie, Multisport karta, stravenky, příspěvky na dopravu, penzijní připojištění a mnoho dalšího)
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete mi Váš životopis na email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
mezinárodní logistickou společnost, která má pobočky po celé ČR
mezinárodní logistickou společnost, která má pobočky po celé ČR
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3827168
Datum zveřejnění: 6.12.2019
2019-12-06
lokalita: Mladá Boleslav Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.