Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Fakturant/ka do pohodové firmy
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 27 000 Kč/měsíc
Od 27 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho dlouhodobého klienta, původně českou společnost, nyní je součástí velké mezinárodní skupiny, hledáme komunikativního a přátelského kolegu, a to na pozici:
***Fakturant/ka – platby***
Náplň práce:
- příprava podkladů pro platební styk
- platby a jejich převod mezi účty
- identifikace a párování plateb
- příprava podkladů pro fakturace
- komunikace napříč společností i s klienty
- související administrativa
Od nového kolegy nebo kolegyně se očekává ukončená střední nebo vysoká škola, ideálně se zaměřením na finance nebo účetnictví. Praxe v oboru ideálně +-2 roky, může však být i absolvent VŠ, který pracoval ještě během studia. Předpokládá se uživatelská znalost MS Office, písemná komunikace v anglickém jazyce a SAP je výhodou. Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost jsou samozřejmostí.
Klient nabízí:
- skvělý kolektiv a stabilní zázemí mezinárodní společnosti
- možnost Home Office
- možnost karierního růstu!!!
- krásný balíček benefitů: 25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a další!
- lokalita pracoviště Praha 5
***Fakturant/ka – platby***
Náplň práce:
- příprava podkladů pro platební styk
- platby a jejich převod mezi účty
- identifikace a párování plateb
- příprava podkladů pro fakturace
- komunikace napříč společností i s klienty
- související administrativa
Od nového kolegy nebo kolegyně se očekává ukončená střední nebo vysoká škola, ideálně se zaměřením na finance nebo účetnictví. Praxe v oboru ideálně +-2 roky, může však být i absolvent VŠ, který pracoval ještě během studia. Předpokládá se uživatelská znalost MS Office, písemná komunikace v anglickém jazyce a SAP je výhodou. Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost jsou samozřejmostí.
Klient nabízí:
- skvělý kolektiv a stabilní zázemí mezinárodní společnosti
- možnost Home Office
- možnost karierního růstu!!!
- krásný balíček benefitů: 25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a další!
- lokalita pracoviště Praha 5
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3869460
Datum zveřejnění: 12.2.2020
2020-02-12
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Pracovník platebního styku, Specialista fakturace a plateb, Účetní Společnost: JOBSTART, s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 27 000 Kč/měsíc