Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Německy / francouzsky mluvící – Plně hrazený trénink pro HR začátečníky!
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Vodičkova 17, Nové Město, Česko
Vodičkova 17, Nové Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jen nedávno jste absolvovali SŠ či VŠ a nevíte kudy kam? Chcete do HR, ale nevíte jak se tam dostat? Provedeme Vás krok za krokem procesem pohovoru ve společnosti, ve které investují do Vašeho tréninku a dají Vám možnost kariérního růstu.
V závislosti od úrovně Vaší němčiny nebo francouzštiny (měla by být alespoň B2 nebo hodně dobrá B1, ale také klidně i na úrovni rodilého mluvčího) Vám bude nalezeno místo v týmu a přiděleny úkoly, které budete zvládat. Navíc Vám společnost umožní účastnit se jazykových kurzů, kde si můžete Vaše jazykové dovednosti ještě vylepšit. To se vždy hodí!
Trenéři jsou zkušení profesionálové, kteří identifikují Vaše individuální potřeby a pomohou se Vám dostat do rytmu společnosti a práce. Kombinace studia v hodinách i praktické ukázky práce s kolegy zajistí, že budete mít vždy někoho po ruce, aby Vám pomohl. Jestli se rozhodnete dále se profilovat jako expert na danou problematiku, jako technický konzultant nebo spíše směrem do managementu, závisí od Vás a Vaší šikovnosti!
Co je potřebné pro vstup do výběrového řízení:
- Hodně entuziasmu učit se a porozumět mzdovým tématům a principům, schopnost vyvozovat logické závěry
- Ochota investovat úsilí do intenzivního tréninku, radost z fungování v mezinárodním prostředí
- Pozornost zaměřená na detail, jelikož klient se bude spoléhat na kvalitu dat obdrženou od Vás
- Němčina nebo francouzština na komunikativní úrovni nebo na úrovni rodilého mluvčího
- Nezbytné je, abyste mi zaslali Vaše CV, ať si můžeme popovídat
Co bude náplní práce:
- V závislosti od jazykových schopností Vám bude přiděleno místo v německém nebo francouzském týmu
- Budete kontaktní osobou pro klienty ze zahraničí, kteří potřebují zpracovat mzdové informace svých zaměstnanců
- Budete procesovat data a udržovat dokumentaci o klientovi v top stavu
- Naučíte se tahat reporty, rozumět číslům a logice za nimi
- Budete asistovat ve čtvrtletních nebo ročních uzávěrkách a naučíte se nahlížet na mzdové procesy „z výšky“
Co nabízíme:
- Příležitost vstoupit do specifické HR oblasti, která bude v budoucnu velice dobře ohodnocena
- Plně hrazený trénink jak na začátku, tak v průběhu Vašeho působení v společnosti
- Jazykové kurzy, které Vám pomůžou dále se rozvíjet v jazycích
- Příležitosti k růstu nejen na profesní, ale i osobnostní úrovni (jako expert i jako článek týmu)
- Příležitosti k postupu dle Vašeho přání a schopností
- Možnost home office
- Roční bonus
- Moderní kancelář v centru Prahy
- Stravenky, 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění, Multisportka atd.
Pošlete mi Vaše CV a společně se připravíme na pohovor!
V závislosti od úrovně Vaší němčiny nebo francouzštiny (měla by být alespoň B2 nebo hodně dobrá B1, ale také klidně i na úrovni rodilého mluvčího) Vám bude nalezeno místo v týmu a přiděleny úkoly, které budete zvládat. Navíc Vám společnost umožní účastnit se jazykových kurzů, kde si můžete Vaše jazykové dovednosti ještě vylepšit. To se vždy hodí!
Trenéři jsou zkušení profesionálové, kteří identifikují Vaše individuální potřeby a pomohou se Vám dostat do rytmu společnosti a práce. Kombinace studia v hodinách i praktické ukázky práce s kolegy zajistí, že budete mít vždy někoho po ruce, aby Vám pomohl. Jestli se rozhodnete dále se profilovat jako expert na danou problematiku, jako technický konzultant nebo spíše směrem do managementu, závisí od Vás a Vaší šikovnosti!
Co je potřebné pro vstup do výběrového řízení:
- Hodně entuziasmu učit se a porozumět mzdovým tématům a principům, schopnost vyvozovat logické závěry
- Ochota investovat úsilí do intenzivního tréninku, radost z fungování v mezinárodním prostředí
- Pozornost zaměřená na detail, jelikož klient se bude spoléhat na kvalitu dat obdrženou od Vás
- Němčina nebo francouzština na komunikativní úrovni nebo na úrovni rodilého mluvčího
- Nezbytné je, abyste mi zaslali Vaše CV, ať si můžeme popovídat
Co bude náplní práce:
- V závislosti od jazykových schopností Vám bude přiděleno místo v německém nebo francouzském týmu
- Budete kontaktní osobou pro klienty ze zahraničí, kteří potřebují zpracovat mzdové informace svých zaměstnanců
- Budete procesovat data a udržovat dokumentaci o klientovi v top stavu
- Naučíte se tahat reporty, rozumět číslům a logice za nimi
- Budete asistovat ve čtvrtletních nebo ročních uzávěrkách a naučíte se nahlížet na mzdové procesy „z výšky“
Co nabízíme:
- Příležitost vstoupit do specifické HR oblasti, která bude v budoucnu velice dobře ohodnocena
- Plně hrazený trénink jak na začátku, tak v průběhu Vašeho působení v společnosti
- Jazykové kurzy, které Vám pomůžou dále se rozvíjet v jazycích
- Příležitosti k růstu nejen na profesní, ale i osobnostní úrovni (jako expert i jako článek týmu)
- Příležitosti k postupu dle Vašeho přání a schopností
- Možnost home office
- Roční bonus
- Moderní kancelář v centru Prahy
- Stravenky, 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění, Multisportka atd.
Pošlete mi Vaše CV a společně se připravíme na pohovor!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Mezinárodní konzultační a outsourcingová společnost.
Mezinárodní konzultační a outsourcingová společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3874224
Datum zveřejnění: 19.2.2020
2020-02-19
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Mzdový účetní, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.