Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátorka projektů / asistentka jednatele: Real-Estate Family Office
Kahn Properties s.r.o.
Místo práce
U Mlýnského kanálu 699/16, Karlín, Česko
U Mlýnského kanálu 699/16, Karlín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
Září 2021
Září 2021
Mzdové podmínky (brutto)
Na základě vzájemné dohody
Na základě vzájemné dohody
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Popis Práce:
Pro naši family office, Kahn Properties, společností z oboru nemovitostí, hledáme vhodnou kandidátku na pozici koordinátorka projektů / asistentka jednatele.
Láká Vás sebe rozvoj, práce s anglicky mluvícími klienty, a rozmanitost pracovní náplně?
Jste komunikativní, ambiciózní, a cílevědomost Vám nechybí?
Hledáme šikovnou „projektovou koordinátorku / asistentku jednatele" pro projekty zaměřené převážně na správu a rekonstrukce portfolia našich nemovitostí.
Co vás čeká?
- úzká spolupráce, asistence, a administrativní podpora jednatelů
- asistence a podpora klientů
- zajištění hladkého chodu kanceláře a podpory ve společnost
- organizace a vedení schůzek
- jednání, telefonický i osobne, s klienty a dodavateli
- prohlídky nemovitostí
- vedení výběrových řízení
- zpracovávání cenových nabídek
- vyřizování firemní korespondence, elektronické pošty, a telefonických hovorů
- koordinace a řízení procesů
- vytváření reportů
- občasná komunikace s úřady (stavební a městský úřad)
- zpracovávání a kontrola nájemních a subdodavatelských smluv
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- časová flexibilita (není pevně stanovena pracovní doba)
- ochota, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- všeobecný rozhled
- komunikační dovednosti
- příjemné a reprezentativní vystupování
- SŠ vzdělání s maturitou
- AJ na úrovni B2+ a lepší
- MS Office či podobná sada kancelářských software nástrojů – velmi dobrá uživatelská úroveň
- chuť se vzdělávat v problematice projektu
- základní znalost práva – výhodou (smluvní vztahy v oblasti nemovitostí a obchodů ve stavebnictví)
- čistý trestní rejstřík
- řidičský průkaz sk. B
Pro naši family office, Kahn Properties, společností z oboru nemovitostí, hledáme vhodnou kandidátku na pozici koordinátorka projektů / asistentka jednatele.
Láká Vás sebe rozvoj, práce s anglicky mluvícími klienty, a rozmanitost pracovní náplně?
Jste komunikativní, ambiciózní, a cílevědomost Vám nechybí?
Hledáme šikovnou „projektovou koordinátorku / asistentku jednatele" pro projekty zaměřené převážně na správu a rekonstrukce portfolia našich nemovitostí.
Co vás čeká?
- úzká spolupráce, asistence, a administrativní podpora jednatelů
- asistence a podpora klientů
- zajištění hladkého chodu kanceláře a podpory ve společnost
- organizace a vedení schůzek
- jednání, telefonický i osobne, s klienty a dodavateli
- prohlídky nemovitostí
- vedení výběrových řízení
- zpracovávání cenových nabídek
- vyřizování firemní korespondence, elektronické pošty, a telefonických hovorů
- koordinace a řízení procesů
- vytváření reportů
- občasná komunikace s úřady (stavební a městský úřad)
- zpracovávání a kontrola nájemních a subdodavatelských smluv
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- časová flexibilita (není pevně stanovena pracovní doba)
- ochota, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- všeobecný rozhled
- komunikační dovednosti
- příjemné a reprezentativní vystupování
- SŠ vzdělání s maturitou
- AJ na úrovni B2+ a lepší
- MS Office či podobná sada kancelářských software nástrojů – velmi dobrá uživatelská úroveň
- chuť se vzdělávat v problematice projektu
- základní znalost práva – výhodou (smluvní vztahy v oblasti nemovitostí a obchodů ve stavebnictví)
- čistý trestní rejstřík
- řidičský průkaz sk. B
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co vám nabídneme?
- motivační finanční ohodnocení
- příjemné, moderní a přátelské pracovní prostředí
- rozmanitou pracovní náplň a kariérní postup
- flexibilní pracovní dobu + HO, notebook a mobil
- dlouhodobou práci ve stabilní společnosti
- možnost nástupu ihned
- Místo výkonu práce: Praha: Karlin
- motivační finanční ohodnocení
- příjemné, moderní a přátelské pracovní prostředí
- rozmanitou pracovní náplň a kariérní postup
- flexibilní pracovní dobu + HO, notebook a mobil
- dlouhodobou práci ve stabilní společnosti
- možnost nástupu ihned
- Místo výkonu práce: Praha: Karlin
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Office - Základy
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
2
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Kahn Properties je rodinná realitní společnost, která spravuje vlastní portfolio nemovitostí. Spravujeme rezidenční i komerční nemovitosti především v Praze se specializací na mezinárodní klientelu.
Počet zaměstnanců
3-4 zaměstnanci
ID: 4143862
Datum zveřejnění: 17.8.2021
2021-08-17
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Společnost: Kahn Properties s.r.o.