Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office koordinátor/ka - s AJ
KANDIDÁTI s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 55 000 Kč
30 000 - 55 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Administrativní podpora celé firmy (faktury, agenda spojená s bankou, evidence nových a stávajících zákazníků, spolupráce s prodejci atd.)
- Pravidelné zasílání reportů v anglickém jazyce do zahraničí
- Spolupráce s různými odděleními ve firmě (marketing, management, IT a obchod)
- Spolupráce s obchodními zástupci ve firmě
- IT podpora v kanceláři
- Kontrola skladových zásob a výrobků
- Pravidelné zasílání reportů v anglickém jazyce do zahraničí
- Spolupráce s různými odděleními ve firmě (marketing, management, IT a obchod)
- Spolupráce s obchodními zástupci ve firmě
- IT podpora v kanceláři
- Kontrola skladových zásob a výrobků
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Práci na HPP
- 30. 000 – 55. 000 Kč.
- 5 týdnů dovolené
- 13. Plat
- Stravenky
- Mobilní telefon i k osobním účelům
- Profesní růst na vedoucí pozici
- Nástup: listopad 2018
- Místo výkonu práce: Praha
- 30. 000 – 55. 000 Kč.
- 5 týdnů dovolené
- 13. Plat
- Stravenky
- Mobilní telefon i k osobním účelům
- Profesní růst na vedoucí pozici
- Nástup: listopad 2018
- Místo výkonu práce: Praha
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Hledáme šikovného office koordinátora s potenciálem růstu na vedoucí pozici do velké, nadnárodní společnosti zabývající se podnikáním v oblasti gastronomie a potravin. Hledáme člověka, který se nebojí být administrativní podporou pro celou firmu a zároveň člověka, co se orientuje a zajímá o IT oblast.
Hledáme šikovného office koordinátora s potenciálem růstu na vedoucí pozici do velké, nadnárodní společnosti zabývající se podnikáním v oblasti gastronomie a potravin. Hledáme člověka, který se nebojí být administrativní podporou pro celou firmu a zároveň člověka, co se orientuje a zajímá o IT oblast.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Minimálně středoškolské vzdělání - nejlépe v ekonomickém nebo IT oboru
- Praxe v IT a obchodu
- Velmi dobré komunikační dovednosti
- Velmi dobrá úroveň AJ (slovem i písmem)
- Praxe na obdobné administrativní pozici
- Velmi dobré znalosti práce na PC (znalost ECDL a ERP výhodou)
- Potenciál k vedení týmu
- Praxe v IT a obchodu
- Velmi dobré komunikační dovednosti
- Velmi dobrá úroveň AJ (slovem i písmem)
- Praxe na obdobné administrativní pozici
- Velmi dobré znalosti práce na PC (znalost ECDL a ERP výhodou)
- Potenciál k vedení týmu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme specialisté na vyhledávání, výběr a unikátní diagnostiku kandidátů
ID: 3505000
Datum zveřejnění: 1.10.2018
2018-10-01
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Office manager, Specialista back office, Specialista technické podpory/IT, Správce počítačové sítě Společnost: KANDIDÁTI s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30 000 - 55 000 Kč