Strategický nákupčí /Praha východ

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Praha, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

zodpovědnost za vedení sourcing aktivit z místních i zahraničních dodavatelů,
podpora cílů v oblasti veřejných zakázek týmů k dosažení obchodních cílů v kvalitě,
dodávky, efektivnost nákladů a řízení projektů.
rozvíjet a realizovat strategie zadávání veřejných zakázek;
udržovat vztahy s dodavateli a pomáhat při budování efektivních partnerství, jakož i určování strategických příležitostí pro zlepšení procesu a snížení nákladů;
analyzovat tržní a dodací trendy a rozvíjet / navrhovat akviziční metody a postupy, které podporují tyto trendy;
definovat nákupní strategie podle potřeby;
vést podrobné posouzení dodavatele, výběr, uzavírání smluv;;
koordinovat s technickým týmem sourcing činnosti produktu / projektu;
schopnost sourcingu produktů a materiálů dle výkresové specifikace a požadavků projektu;
zajistit včasné předání vybraného balíčku v nejvyšší kvalitě a konkurenceschopné ceny;
identifikovat potenciální trendy a problémy v rámci dodavatelského řetězce a obchodu, doporučení nákladově efektivních řešení;

Zaměstnanecké výhody, benefity

Příležitosti k odbornému růstu a vzdělávání v perspektivní oblasti;
Interní a externí školení, včetně různých jazykových kurzů;
Příspěvek na penzijní připojištění;
37,5 hodin práce týdně, dovolenou za kalendářní rok 5 týdnů;
Dotované stravování v provozovnách společnosti

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

výrobní strojírenská společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

nákup, prodej, technický

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

4

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Bakalářský titul v oboru řízení nákupu, Supply Chain, obchodu, inženýrství nebo příbuzném oboru;
minimálně 4 roky praxe na obdobné pozici v technickém oboru / výrobní společnosti (Letectví je výhodou);
aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem podmínkou;
pokročilá znalost Microsoft Office, včetně aplikací Word, Excel, PowerPoint a MS Project;
důkladná znalost strategického zásobování postupů;
vynikající interpersonální dovednosti a prokazatelné schopnosti provádět a produkovat výsledky v týmovém prostředí;
zkušenosti s prezentací složitých problémů na úrovni vrcholového managementu;
znalost trhu dodavatelského řetězce je výhodou;
vynikající ústní i písemné komunikační dovednosti; vynikající vyjednávací dovednosti nutností;
výborné organizační a plánovací schopnosti, flexibilita, odpovědnost a ochota učit se.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2653105  Datum zveřejnění: 12.7.2017