IT pracovník (ž/m) - servicedesk

Kaufland Česká republika v.o.s.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Staňte se součástí stabilní firmy, která ocení Váš pozitivní přístup a umění komunikace se zákazníky.

Vaše role u nás

- technická podpora koncovým uživatelům na centrále a prodejnách
- první stupeň podpory, řešení incidentů a monitoring
- komunikace s uživateli a s podporou v Německu
- vzdálená pomoc při opravě HW a SW
- zajištění funkčnosti aplikací

Očekáváme od Vás

- minimálně SŠ vzdělání, spíše technického směru
- ideálně zkušenost s podporou uživatelů (call centra/helpdesk)
- komunikativní znalost AJ podmínkou, NJ výhodou
- technicky zdatný, orientace v IT, znalost běžného SW a HW
- trestní bezúhonnost

Dostanete od nás

- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- reálnou šanci kariérně růst
- až 5 týdnů dovolené (v rámci věrnostního programu)
- kartu MultiSport (příspěvek na sportovní aktivity)
- stravenky v hodnotě 80 Kč

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

SPOLEČNOST KAUFLAND je důležitou součástí ekonomiky v České republice. současné době provozujeme více než 80 hypermarketů, 2 logistická centra v Olomouci a Modleticích u Prahy a vlastní masozávod.

Patříme dlouhodobě k nejstabilnějším zaměstnavatelům v České republice. Našim zaměstnancům nabízíme perspektivu a jistotu dlouhodobého zaměstnání.
ID: 3401304  Datum zveřejnění: 25.5.2018  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.