IT pracovník (ž/m) - servicedesk

Vaše role u nás

  • technická podpora koncovým uživatelům na centrále a prodejnách
  • první stupeň podpory, řešení incidentů a monitoring
  • komunikace s uživateli a s podporou v Německu
  • vzdálená pomoc při opravě HW a SW
  • zajištění funkčnosti aplikací

Očekáváme od Vás

  • minimálně SŠ vzdělání, spíše technického směru
  • ideálně zkušenost s podporou uživatelů (call centra/helpdesk)
  • komunikativní znalost AJ podmínkou, NJ výhodou
  • technicky zdatný, orientace v IT, znalost běžného SW a HW
  • trestní bezúhonnost

Dostanete od nás

  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • reálnou šanci kariérně růst
  • až 5 týdnů dovolené (v rámci věrnostního programu)
  • kartu MultiSport (příspěvek na sportovní aktivity)
  • stravenky v hodnotě 80 Kč

Místo/region

Hlavní město Praha

Další informace

Na každou listinu, na které nám poskytujete Vaše osobní údaje, prosím uveďte:
"Dávám tímto společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. svůj výslovný souhlas k použití všech svých výše uvedených osobních údajů k jejich zpracování a uchování v personální evidenci na dobu nejdéle 2 let." Poskytnutí údajů je dobrovolné. Osobní údaje jsou shromažďovány za účelem jejich zpracování, uložení v personální evidenci a budou sloužit pro vnitřní potřebu naší společnosti, a to k výkonu práv a plnění povinností souvisejících s případným uzavřením pracovněprávního vztahu. Na Vaši žádost osobní údaje zlikvidujeme. Zjistíte-li porušení povinnosti při správě osobních údajů, máte právo žádat Úřad pro ochranu osobních údajů o zajištění opatření k nápravě a domáhat se nároků uvedených v § 21 odst. 2 zák. č. 101/2000 Sb.

Informace o pozici

Typ pracovního vztahu
plný úvazek
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Zadavatel
Kaufland Česká republika v.o.s.

Kontakt

Kaufland Česká republika v.o.s.
Bělohorská 203/2428
Praha 6
Česká republika
Odpovědět Zpět na výpis pozic
ID: 3462392   Datum zveřejnění: 2.8.2018  
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.