Odborný referent - nákup zboží (ž/m)

Vaše role u nás

  • administrativní a procesní podpora nákupčí vybraného sortimentu
  • příprava podkladů pro zakládání a změny kmenových dat artiklů a dodavatelů
  • příprava operativního reportingu
  • každodenní komunikace s dodavateli související s administrativou

Očekáváme od Vás

  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
  • znalost NJ nebo AJ
  • flexibilita, samostatnost, komunikativnost
  • analytické myšlení
  • trestní bezúhonnost

Dostanete od nás

  • ihned smlouvu na dobu neurčitou
  • šanci kariérně růst
  • až 5 týdnů dovolené (v rámci věrnostního programu)
  • preventivní zdravotní program
  • elektronické stravenky v hodnotě 80 Kč
  • kartu MultiSport za 250 Kč/měsíc (příspěvek na sportovní aktivity)
  • odměny za pracovní jubilea a životní události

Místo/region

Hlavní město Praha

Další informace

Na každou listinu, na které nám poskytujete Vaše osobní údaje, prosím uveďte:
"Dávám tímto společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. svůj výslovný souhlas k použití všech svých výše uvedených osobních údajů k jejich zpracování a uchování v personální evidenci na dobu nejdéle 2 let." Poskytnutí údajů je dobrovolné. Osobní údaje jsou shromažďovány za účelem jejich zpracování, uložení v personální evidenci a budou sloužit pro vnitřní potřebu naší společnosti, a to k výkonu práv a plnění povinností souvisejících s případným uzavřením pracovněprávního vztahu. Na Vaši žádost osobní údaje zlikvidujeme. Zjistíte-li porušení povinnosti při správě osobních údajů, máte právo žádat Úřad pro ochranu osobních údajů o zajištění opatření k nápravě a domáhat se nároků uvedených v § 21 odst. 2 zák. č. 101/2000 Sb.

Informace o pozici

Typ pracovního vztahu
plný úvazek
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Zadavatel
Kaufland Česká republika v.o.s.

Kontakt

Kaufland Česká republika v.o.s.
Bělohorská 203/2428
Praha 6
Česká republika
Odpovědět Zpět na výpis pozic
ID: 3712588   Datum zveřejnění: 9.7.2019   Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.