Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent administrativy nákupu zboží (ž/m)
Kaufland Česká republika v.o.s.
Bělohorská 2428/203, Praha 6-Břevnov, Česko
plný úvazek
Od 31 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co tě u nás bude bavit
*Kontrola nákupních kondic, fakturací, poplatků a plnění termínů
*Mít zodpovědnost za správnost a evidenci smluvní dokumentace
*Komunikace s oddělením nákupu a jeho administrativní podpora
*Vystavování avíz v SAP
*Příprava a vystavování hlášení příslušející úřadům a dalším organizacím
*Reporting
Co za to dostaneš
*Smlouvu na dobu neurčitou u TOP zaměstnavatele
*Občas budeš most vyměnit open space za home office a pracovat z domova
*Benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
*Za poctivou práci dostaneš až 5 týdnů dovolené
*Příspěvek na stravování
*Kartu MultiSport (příspěvek na sportovní aktivity) a možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
*Budeš mít reálnou možnost profesně růst
Jak si tě představujeme
*Máš SŠ vzdělání zakončené maturitou
*Domluvíš se anglicky nebo německy
*Nedělá ti problém pracovat v MS Office a především v MS Excel
*Ovládáš SAP alespoň na základní úrovni
*Pracoval jsi již v oblasti, kde se nakládalo s obaly a odpady
*Jsi pečlivý, zodpovědný a komunikativní člověk s analytickým myšlením
*Máš čistý trestní rejstřík
Zašli svůj životopis ještě dnes a pokud nám to bude vzájemně vyhovovat, uvidíme se na pohovoru.
Pro lepší čitelnost používáme generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Dovolená 5 týdnů
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Možnost občasné práce z domova
Firemní akce
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
Jazykové znalosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Patříme dlouhodobě k nejstabilnějším zaměstnavatelům v České republice. Našim zaměstnancům nabízíme perspektivu a jistotu dlouhodobého zaměstnání.