Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka Account Managera - OZZ nebo ČID, PID
KK-TECH s.r.o.
Místo práce
Hájkova 558/1, Moravská Ostrava a Přívoz, Česko
Hájkova 558/1, Moravská Ostrava a Přívoz, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.3.2021
1.3.2021
Mzdové podmínky (brutto)
17 800 - 68 000 Kč/měsíc- Příspěvek na cestovné; - Vánoční odměny; - Stravenky; - Provize ze zisku, odměny za každou dohodnutou schůzku;
17 800 - 68 000 Kč/měsíc- Příspěvek na cestovné; - Vánoční odměny; - Stravenky; - Provize ze zisku, odměny za každou dohodnutou schůzku;
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Komunikace se svěřenými zákazníky převážně z řad příspěvkových organizací (školy, města, obce, aj.), firem a společností;
- Péče o zákazníky;
- Zjišťování potřeb zákazníků v oblasti ICT;
- Zajištování schůzek pro vedení společnosti a AM (Account Managery);
- Vedení agendy v informačním systému;
- Komunikace s produktovými manažery, kteří vytvářejí nabídky pro konkrétní zákazníky;
- Péče o zákazníky;
- Zjišťování potřeb zákazníků v oblasti ICT;
- Zajištování schůzek pro vedení společnosti a AM (Account Managery);
- Vedení agendy v informačním systému;
- Komunikace s produktovými manažery, kteří vytvářejí nabídky pro konkrétní zákazníky;
Zaměstnanecké výhody, benefity
- HPP po zkušební době přechod na dobu neurčitou;
- Osobní přístup k zaměstnancům;
- Pohodový pracovní kolektiv;
- Jednosměnný provoz bez víkendů;
- Notebook a mobilní telefon s neomezeným tarifem i pro osobní užití;
- Příspěvek na cestovné;
- Vánoční odměny;
- Stravenky;
- Provize ze zisku, odměny za každou dohodnutou schůzku;
- Sebevzdělávání (pravidelná účast na seminářích a workshopech v IT oboru);
- Moderní, klimatizované kanceláře v centru Ostravy s MHD dostupností (autobusová zastávka cca 3 min. chůze, hlavní vlakové nádraží cca 10 min. chůze);
- Možnost Home Office;
- Osobní přístup k zaměstnancům;
- Pohodový pracovní kolektiv;
- Jednosměnný provoz bez víkendů;
- Notebook a mobilní telefon s neomezeným tarifem i pro osobní užití;
- Příspěvek na cestovné;
- Vánoční odměny;
- Stravenky;
- Provize ze zisku, odměny za každou dohodnutou schůzku;
- Sebevzdělávání (pravidelná účast na seminářích a workshopech v IT oboru);
- Moderní, klimatizované kanceláře v centru Ostravy s MHD dostupností (autobusová zastávka cca 3 min. chůze, hlavní vlakové nádraží cca 10 min. chůze);
- Možnost Home Office;
Informace o náboru
Jako poskytovatelé náhradního plnění máme zájem výhradně o zaměstnance, kteří jsou OZZ (osoba zdravotně znevýhodněná), nebo mají ČID (částečný invalidní důchod) anebo PID (plný invalidní důchod)! Pokud toto nesplňujete, pak nás prosím nekontaktujte!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
ICT - Informační a komunikační technologie
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Office 365 - Základy
Praxe na pozici/v oblasti
2
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- OZZ (osoba zdravotně znevýhodněná) nebo ČID (částečný invalidní důchod), PID (plný invalidní důchod);
- Min. SŠ vzdělání;
- Zkušenosti s prodejem;
- Ochota učit se novým věcem;
- Znalost MS Office a práce na PC;
- Výtečné komunikační a vyjadřovací schopnosti;
- Pečlivost a svědomitost;
- Pracovitost;
- Orientace v ITC;
- Min. SŠ vzdělání;
- Zkušenosti s prodejem;
- Ochota učit se novým věcem;
- Znalost MS Office a práce na PC;
- Výtečné komunikační a vyjadřovací schopnosti;
- Pečlivost a svědomitost;
- Pracovitost;
- Orientace v ITC;
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Náš tým tvoří profesionálové z různých odvětví ICT, kteří svými znalostmi a zkušenostmi pokrývají širokou škálu produktů EPSON, OPTOMA, BENQ, ACER, LENOVO, aj. Partnerům dodáváme řešení, která plně vyhovují jejich požadavkům a specifikacím daného prostředí. Cílem našeho týmu je navrhnout a dodat takové řešení, v nichž naše IT produkty a služby, i jejich navazující firemní procesy do sebe přesně zapadají.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 4022899
Datum zveřejnění: 20.1.2021
2021-01-20
lokalita: Ostrava Pozice: Asistent, ICT specialista Společnost: KK-TECH s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 17 800 Kč/měsíc