Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Finanční administrátor - Analytik
KM Career s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
co nejdříve
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete pracovat pro významnou společnost zabývající se poradenstvím v oblasti business realit?
Láká Vás mladý mezinárodní kolektiv? Co Vás čeká:
Budete vést agendu nájemních smluv s nájemníky, „tenancy schedule“
Budete se starat o oblast faktur přijatých i vydaných
Dále budete vést dokumentaci související s administrativním a finančním provozem objektu
Budete komunikovat s klientem v administrativní a finanční oblasti
Budete připravovat podklady pro další zpracování („Report“, „Budget“, „Business Plan“ apod.)
Budete komunikovat a spolupracovat s Property Managerem a Centre Managerem
Láká Vás mladý mezinárodní kolektiv? Co Vás čeká:
Budete vést agendu nájemních smluv s nájemníky, „tenancy schedule“
Budete se starat o oblast faktur přijatých i vydaných
Dále budete vést dokumentaci související s administrativním a finančním provozem objektu
Budete komunikovat s klientem v administrativní a finanční oblasti
Budete připravovat podklady pro další zpracování („Report“, „Budget“, „Business Plan“ apod.)
Budete komunikovat a spolupracovat s Property Managerem a Centre Managerem
Zaměstnanecké výhody, benefity
Zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
Mladý, přátelský kolektiv
Práce v mezinárodním prostředí
Budete pracovat v mezinárodním prostředí
Zaměstnanecké výhody (stravenky, 5 týdnů dovolené, sick days, cafeterie a další)
Mladý, přátelský kolektiv
Práce v mezinárodním prostředí
Budete pracovat v mezinárodním prostředí
Zaměstnanecké výhody (stravenky, 5 týdnů dovolené, sick days, cafeterie a další)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Koupě, prodej, pronájem a správa nemovitostí
Mezinárodní společnost, která je jedním z leaderů na trhu v oblasti Property managementu a poradenství v komerčních realitách nejen v České republice ale i celosvětově.
Mezinárodní společnost, která je jedním z leaderů na trhu v oblasti Property managementu a poradenství v komerčních realitách nejen v České republice ale i celosvětově.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Finance
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) a Český jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Potřebujeme abyste měl/a praxi v administrativě - praxi s vydáváním, přijímáním a uhrazováním faktur
Pro Vaši práci je nezbytná výborná znalost MS Excel (práce v tomto programu, reporty)
V mezinárodní společnosti se bez dobré znalosti anglického jazyka neobejdete
Pro Vaši práci je nezbytná výborná znalost MS Excel (práce v tomto programu, reporty)
V mezinárodní společnosti se bez dobré znalosti anglického jazyka neobejdete
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme personální agentura, která má zkušenosti zejména v oblasti IT, automotive, energetice a průmyslové výrobě. Přinášíme komplexní řešení nejen náboru, ale i ostatních potřeb v personalistice.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3406933
Datum zveřejnění: 31.5.2018
2018-05-31
lokalita: Praha Pozice: Fakturant, Finanční analytik, Pokladník, Specialista fakturace a plateb, Specialista reportingu Společnost: KM Career s.r.o.