Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office manager / Office asistent
Kohimex, spol. s r.o.
Místo práce
Píšť, okres: Opava, kraj: Moravskoslezský, Moravskoslezský kraj, Okres Opava
Píšť, okres: Opava, kraj: Moravskoslezský, Moravskoslezský kraj, Okres Opava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned nebo dohodou
ihned nebo dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou, budou nastaveny dle znalostí a zkušeností
dohodou, budou nastaveny dle znalostí a zkušeností
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Administrativní podpora vedení společnosti
• Všestranná podpora pracovníků vedení společnosti včetně:
o kontroly termínů, korespondence, administrativa
o zajišťování služebních cest, letenek, ubytování, cestovních příkazů atd. (montáže děláme po celým světě)
o podpora při zpracování zpráv a dalších dokumentů pro interní účely
o překlady z a do angličtiny / češtiny
o podpora při koordinaci činností týmu
o podpora při realizaci nebo zajištění PR / marketingu společnosti
o podpora při vedení dokumentace ze zakázek
o podpora při přípravě obchodních nabídek
o příprava podkladů pro účetnictví
• Zajišťování materiálů a ochranných pomůcek a prostředků pro pracovníky
• Zodpovědnost za dokumentace: ISO, VCA, BOZP, GDPR
• Zabezpečovaní plynulého chodu kanceláře: objednáváni kancelářských potřeb, čisticího, hygienického a jiného spotřebního materiálu, kuchyň, starostlivost o květy
• Evidence, zakládaní, vyhledávaní, archivace dokumentů společnosti
• Organizace firemních teambuildingů a školení
• Reprezentativní vystupování a vybavování záležitostí v mene společnosti na úřadech a v institucích
• Všestranná podpora pracovníků vedení společnosti včetně:
o kontroly termínů, korespondence, administrativa
o zajišťování služebních cest, letenek, ubytování, cestovních příkazů atd. (montáže děláme po celým světě)
o podpora při zpracování zpráv a dalších dokumentů pro interní účely
o překlady z a do angličtiny / češtiny
o podpora při koordinaci činností týmu
o podpora při realizaci nebo zajištění PR / marketingu společnosti
o podpora při vedení dokumentace ze zakázek
o podpora při přípravě obchodních nabídek
o příprava podkladů pro účetnictví
• Zajišťování materiálů a ochranných pomůcek a prostředků pro pracovníky
• Zodpovědnost za dokumentace: ISO, VCA, BOZP, GDPR
• Zabezpečovaní plynulého chodu kanceláře: objednáváni kancelářských potřeb, čisticího, hygienického a jiného spotřebního materiálu, kuchyň, starostlivost o květy
• Evidence, zakládaní, vyhledávaní, archivace dokumentů společnosti
• Organizace firemních teambuildingů a školení
• Reprezentativní vystupování a vybavování záležitostí v mene společnosti na úřadech a v institucích
Zaměstnanecké výhody, benefity
• atraktivní mzdu odpovídající této pozici
• mobilní telefon
• pružnou pracovní dobu
• profesní vzdělávání
• možnost osobního rozvoje
• mobilní telefon
• pružnou pracovní dobu
• profesní vzdělávání
• možnost osobního rozvoje
Informace o náboru
Děkujeme uchazečem za projevený zájem. Kontaktovat budeme jenom uchazeče, kteří splňují uvedený kritéria a poskytnou všechny požadované podklady. Svůj životopis spolu s motivačním listem posílejte na adresu: [email protected].
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Podmínka je praxe min. 1 rok a předcházející zkušenosti na podobní pozici v oblasti office managmentu
• Komunikativní znalost AJ (slovem i písmem) PODMÍNKOU
• Aktívní šofér podmínkou
• Příjemné vystupováni
• Důležitá je samostatnost, schopnost samostatně řešit problémy, vědět si organizovat pracovní čas a dodržovat termíny
• Vědět se zorientovat v nové situaci a navrhnout řešeni
• Organizačné schopnosti, přesnost, diskrétnost, důslednost, flexibilita, iniciativa
• Zvládat komunikaci – osobní, mailová aj telefonická
• Nekonfliktní osobnost
• Aktívní a iniciativní přístup k práci, schopnost dořešit úlohy do konce
• Zodpovědnost a asertivita
• Výborní písemné a ústní vyjadřovaní
• Svoje úlohy a povinnosti plnit precizně a spolehlivě
• Komunikativní znalost AJ (slovem i písmem) PODMÍNKOU
• Aktívní šofér podmínkou
• Příjemné vystupováni
• Důležitá je samostatnost, schopnost samostatně řešit problémy, vědět si organizovat pracovní čas a dodržovat termíny
• Vědět se zorientovat v nové situaci a navrhnout řešeni
• Organizačné schopnosti, přesnost, diskrétnost, důslednost, flexibilita, iniciativa
• Zvládat komunikaci – osobní, mailová aj telefonická
• Nekonfliktní osobnost
• Aktívní a iniciativní přístup k práci, schopnost dořešit úlohy do konce
• Zodpovědnost a asertivita
• Výborní písemné a ústní vyjadřovaní
• Svoje úlohy a povinnosti plnit precizně a spolehlivě
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Kohimex, spol. s r. o. se zabývá projekcí, výrobou a realizací montovaných ocelových nádrží, sil a zásobníků té nejvyšší kvality, které dodává klientům po celé Evropě.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3194045
Datum zveřejnění: 21.9.2017
2017-09-21
lokalita: Píšť, okres: Opava, kraj: Moravskoslezský, Moravskoslezský kraj, Okres Opava Pozice: Office manager Společnost: Kohimex, spol. s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou, budou nastaveny dle znalostí a zkušeností