Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer service specialist
Kollmorgen, s.r.o.
Místo práce
Evropská, Modřice, Česko
Evropská, Modřice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Specialista péče o zákazníka je u nás kontaktní osobou pro zástupce našich dalších poboček, má na starosti přímý kontakt formou e-mailu, komunikace po telefonu, a zároveň zastupuje zákazníka uvnitř závodu - komunikuje s oddělením výroby, s plánováním výroby, se zásobováním, s technology a konstruktéry, kvalitáři, s logistikou apod. Prověřuje v závodě termín výroby požadované zakázky a poskytuje zákazníkovi zpětnou vazbu o možnostech dodání našich motorů.
Zaměstnanecké výhody, benefity
• zcela mimořádnou možnost osobního rozvoje a reálnou šanci kariérního postupu v koncernu
• další školení a vzdělávání, možnost aktivního využívání cizích jazyků
• příjemný a přátelský pracovní kolektiv
• příspěvek na závodní stravování a penzijní připojištění
• benefitní kartu Edenred, Multisportka
• 5 týdnů dovolené
• notebook, mobilní telefon
• pružnou pracovní dobu
• další školení a vzdělávání, možnost aktivního využívání cizích jazyků
• příjemný a přátelský pracovní kolektiv
• příspěvek na závodní stravování a penzijní připojištění
• benefitní kartu Edenred, Multisportka
• 5 týdnů dovolené
• notebook, mobilní telefon
• pružnou pracovní dobu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• min SŠ vzdělání
• nadstandardní znalost Excelu
• analytické dovednosti, pečlivost a smysl pro detail
• organizační dovednosti
• nadprůměrné komunikační dovednosti
• odolnost vůči stresu, schopnost rychlého rozhodování, pružnost
• AJ slovem i písmem podmínkou, Český jazyk - rodilý mluvčí
• nadstandardní znalost Excelu
• analytické dovednosti, pečlivost a smysl pro detail
• organizační dovednosti
• nadprůměrné komunikační dovednosti
• odolnost vůči stresu, schopnost rychlého rozhodování, pružnost
• AJ slovem i písmem podmínkou, Český jazyk - rodilý mluvčí
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
V čem jsme jedineční? Kombinací rychlého dodání, „šití motorů na míru“ a inovativními řešeními. Motory dodáváme našim zákazníkům například pro oblast tisku, balírenství, zdravotnictví, komerčních vozidel, energetiky nebo robotiky. Brněnská výrobní hala je klíčovou pro vývojové inženýrství a přímou hlavní expedicí pro celý evropský trh. „Proudí“ k nám investice a nové zakázky, úzce spolupracujeme s našimi kolegy v US a Číně, rosteme a věříme, že „Motion Matters – Na pohybu záleží“.
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 4520184
Datum zveřejnění: 15.3.2023
2023-03-15
lokalita: Modřice Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Referent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Společnost: Kollmorgen, s.r.o.