Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník, recepční - brigádník
Laboratory Imaging, spol. s.r.o.
Místo práce
Za Drahou, Praha 15-Hostivař, Česko
Za Drahou, Praha 15-Hostivař, Česko
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
140 Kč/hod.Odměny 2x ročně
140 Kč/hod.Odměny 2x ročně
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• práce je vhodná pro studenty i aktivní seniory.
• správa budovy (kontrola a doplňování zásob, péče o kuchyňky a kávovary, kontrola úklidu, kontrola budovy po ukončení provozu a její uzamčení),
• kontrola dodržování preventivních opatření (Covid19)
• příjem zásilek od kurýrů/doručovatelů a jejich administrativní zpracování
• evidence došlé/odeslané pošty
• udržování pořádku ve společných prostorách
• správa kalendáře vozidel, učeben, provozu,
• kontrola docházky zaměstnanců,
• přepojování telefonních hovorů,
• rezervace hotelů, koupě letenek, péče o návštěvy,
• další úkoly administrativního charakteru dle aktuálních požadavků
• správa budovy (kontrola a doplňování zásob, péče o kuchyňky a kávovary, kontrola úklidu, kontrola budovy po ukončení provozu a její uzamčení),
• kontrola dodržování preventivních opatření (Covid19)
• příjem zásilek od kurýrů/doručovatelů a jejich administrativní zpracování
• evidence došlé/odeslané pošty
• udržování pořádku ve společných prostorách
• správa kalendáře vozidel, učeben, provozu,
• kontrola docházky zaměstnanců,
• přepojování telefonních hovorů,
• rezervace hotelů, koupě letenek, péče o návštěvy,
• další úkoly administrativního charakteru dle aktuálních požadavků
Zaměstnanecké výhody, benefity
• správa budovy (kontrola a doplňování zásob, péče o kuchyňky a kávovary, kontrola úklidu, kontrola budovy po ukončení provozu a její uzamčení),
• kontrola dodržování preventivních opatření (Covid19)
• příjem zásilek od kurýrů/doručovatelů a jejich administrativní zpracování
• evidence došlé/odeslané pošty
• udržování pořádku ve společných prostorách
• správa kalendáře vozidel, učeben, provozu,
• kontrola docházky zaměstnanců,
• přepojování telefonních hovorů,
• rezervace hotelů, koupě letenek, péče o návštěvy,
• další úkoly administrativního charakteru dle aktuálních požadavků
• kontrola dodržování preventivních opatření (Covid19)
• příjem zásilek od kurýrů/doručovatelů a jejich administrativní zpracování
• evidence došlé/odeslané pošty
• udržování pořádku ve společných prostorách
• správa kalendáře vozidel, učeben, provozu,
• kontrola docházky zaměstnanců,
• přepojování telefonních hovorů,
• rezervace hotelů, koupě letenek, péče o návštěvy,
• další úkoly administrativního charakteru dle aktuálních požadavků
Informace o náboru
Vyhodnotíme váš životopis a na základě toho budete/nebudete pozváni na osobní pohovor, po kterém následuje přijetí/zamítnutí.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Vzdělání v oboru
Administrativa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• spolehlivost, příjemné vystupování, pracovitost, a flexibilitu,
• středoškolské vzdělání,
• min. základní znalost MS Excel, MS Word
• komunikativní znalost angličtiny (přepojování hovorů, občasná komunikace se zahraničními návštěvami)
• další jazyky a řidičský průkaz sk. B vítány.
• spolehlivost, příjemné vystupování, pracovitost, a flexibilitu,
• středoškolské vzdělání,
• min. základní znalost MS Excel, MS Word
• komunikativní znalost angličtiny (přepojování hovorů, občasná komunikace se zahraničními návštěvami)
• další jazyky a řidičský průkaz sk. B vítány.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme česká firma specializovaná na počítačové zpracování obrazu s celosvětovou působností s 60ti zaměstnanci. Vyvíjíme software pro analýzu obrazu se zaměřením na mikroskopii, kriminalistická zkoumání a biomedicínu. Úzce spolupracujeme s firmou Nikon.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4194705
Datum zveřejnění: 2.11.2021
2021-11-02
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční Společnost: Laboratory Imaging, spol. s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 140 Kč/hod.