Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Digital Fundraiser
Lékaři bez hranic in Czech Republic, o.p.s.
Místo práce
Seifertova 555/47, 130 00 Praha 3, Praha, Hlavní město Praha
Seifertova 555/47, 130 00 Praha 3, Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Digital Fundraiser je samostatná pozice v rámci oddělení fundraisingu. Digital Fundraiser (dále jen DF) má zodpovědnost za řízení veškerých fundraisingových on-line nástrojů, jejich rozvoj, hodnocení, reporting a implementace případně nových nástrojů. DF má přidělen samostatný budget, který plánuje, spravuje a reportuje jeho čerpání. V rámci této pozice bude DF v úzké spolupráci s oddělením komunikací, ale i ostatními členy týmu fundraisingu.
Jedná se o pozici na poloviční úvazek na dobu určitou s možností doby neurčité. Nástup co nejdříve (nejpozději březen 2018).
HLAVNÍ NÁPLŇ PRÁCE A ODPOVĚDNOSTI:
Hlavní zodpovědnost
- Rozvoj a implementace strategie digitálního FR
- Příprava rozpočtového a ročního plánu digitálního FR
- Monitorování a vyhodnocení aktivit digitálního FR, a to:
On-line inzerce
"Nemocnice bez hranic" projekt digitálního FR
Darovací formulář na darujte.msf.cz
Kampaň „Giving Tuesday“
Dary v krypto měnách (BTC, Ethereum)
- Koordinace digitálních aktivit s kolegy v jiných odděleních
- Úzká spolupráce s telemarketingem pro využití kontaktů z on-line kampaní a implementace telemarketingu v digitální strategii FR
- Vývoj / správa online marketingových nástrojů v rámci oddělní FR (bannerové kampaně, kampaně AdWord, Facebook reklamy atd.)
- Aktivní člen a účastník mezinárodních webových fór, setkání a projektů
- Udržování a budování vztahů s dodavateli
- Hodnocení kampaní, analýzy a reporting
Ostatní
- Úzká spolupráce a koordinace aktivit v digitální oblasti s kolegy v dalších odděleních české kanceláře Lékařů bez hranic (digitální stratég, digitální redaktor)
- Aktivně se podílí na fundraisingové strategii české kanceláře Lékařů bez hranic
Rozvíjení vnitřních vztahů a znalostí v rámci Lékařů bez hranic
- DF je plnohodnotným členem fundraisingového týmu, v případě potřeby vyřizuje telefonní hovory dárců a podle potřeb asistuje s přípravou a realizací ostatních aktivit FR oddělení
- Podporuje závazek vůči cílům a hodnotám Lékařů bez hranic prostřednictvím aktivního přístupu a účasti na aktivitách české kanceláře Lékařů bez hranic a také mezinárodní úrovni.
- Je členem mezinárodní pracovní skupiny Lékařů bez hranic pro digitální fundraising, pravidelně sdílí a komunikuje výsledky a plány české kanceláře Lékařů bez hranic v rámci této skupiny, účastní se mezinárodních setkání
Profesní životopis a motivační dopis (obojí v ČJ a AJ) zasílejte přes volbu "Odpovědět" pod tímto inzerátem.
DŮLEŽITÉ! Do předmětu zprávy uveďte heslo „Konkurz DF 2017“
Budeme kontaktovat pouze vybrané uchazeče, kteří dodají všechny požadované podklady. Děkujeme za pochopení.
Uzávěrka přihlášek: 31. prosince 2017
Jedná se o pozici na poloviční úvazek na dobu určitou s možností doby neurčité. Nástup co nejdříve (nejpozději březen 2018).
HLAVNÍ NÁPLŇ PRÁCE A ODPOVĚDNOSTI:
Hlavní zodpovědnost
- Rozvoj a implementace strategie digitálního FR
- Příprava rozpočtového a ročního plánu digitálního FR
- Monitorování a vyhodnocení aktivit digitálního FR, a to:
On-line inzerce
"Nemocnice bez hranic" projekt digitálního FR
Darovací formulář na darujte.msf.cz
Kampaň „Giving Tuesday“
Dary v krypto měnách (BTC, Ethereum)
- Koordinace digitálních aktivit s kolegy v jiných odděleních
- Úzká spolupráce s telemarketingem pro využití kontaktů z on-line kampaní a implementace telemarketingu v digitální strategii FR
- Vývoj / správa online marketingových nástrojů v rámci oddělní FR (bannerové kampaně, kampaně AdWord, Facebook reklamy atd.)
- Aktivní člen a účastník mezinárodních webových fór, setkání a projektů
- Udržování a budování vztahů s dodavateli
- Hodnocení kampaní, analýzy a reporting
Ostatní
- Úzká spolupráce a koordinace aktivit v digitální oblasti s kolegy v dalších odděleních české kanceláře Lékařů bez hranic (digitální stratég, digitální redaktor)
- Aktivně se podílí na fundraisingové strategii české kanceláře Lékařů bez hranic
Rozvíjení vnitřních vztahů a znalostí v rámci Lékařů bez hranic
- DF je plnohodnotným členem fundraisingového týmu, v případě potřeby vyřizuje telefonní hovory dárců a podle potřeb asistuje s přípravou a realizací ostatních aktivit FR oddělení
- Podporuje závazek vůči cílům a hodnotám Lékařů bez hranic prostřednictvím aktivního přístupu a účasti na aktivitách české kanceláře Lékařů bez hranic a také mezinárodní úrovni.
- Je členem mezinárodní pracovní skupiny Lékařů bez hranic pro digitální fundraising, pravidelně sdílí a komunikuje výsledky a plány české kanceláře Lékařů bez hranic v rámci této skupiny, účastní se mezinárodních setkání
Profesní životopis a motivační dopis (obojí v ČJ a AJ) zasílejte přes volbu "Odpovědět" pod tímto inzerátem.
DŮLEŽITÉ! Do předmětu zprávy uveďte heslo „Konkurz DF 2017“
Budeme kontaktovat pouze vybrané uchazeče, kteří dodají všechny požadované podklady. Děkujeme za pochopení.
Uzávěrka přihlášek: 31. prosince 2017
Zaměstnanecké výhody, benefity
NABÍZÍME
- Odpovídající platové ohodnocení v rámci neziskového sektoru
- Zajímavá tvůrčí práce
- Zaměstnanecké benefity v souladu s vnitřní politikou Lékařů bez hranic
- Výhodné kurzy francouzštiny
- Časová pracovní flexibilita
- Přátelský, malý a dynamický kolektiv
- Zázemí kanceláře v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
- Práce pro významnou mezinárodní zdravotnickou humanitární organizaci
- Odpovídající platové ohodnocení v rámci neziskového sektoru
- Zajímavá tvůrčí práce
- Zaměstnanecké benefity v souladu s vnitřní politikou Lékařů bez hranic
- Výhodné kurzy francouzštiny
- Časová pracovní flexibilita
- Přátelský, malý a dynamický kolektiv
- Zázemí kanceláře v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
- Práce pro významnou mezinárodní zdravotnickou humanitární organizaci
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY
Vzdělání a praxe
- Min. SŠ vzdělání, VŠ vzdělání výhodou
- Min. 5 let praxe nebo 3 roky v oboru on-line marketing nebo digital fundraising
Nutné zkušenosti a schopnosti
- Zkušenosti se samostatným řízením projektů (on-line marketing)
- Zkušenosti se správou online reklamních systémů (Google Adwords, Facebook Ads, Sklik)
- Pokročilá znalost Google Analytics
- Znalost problematiky krypto měn výhodou
- Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
- Vynikající znalost českého jazyka, výborné písemné dovednosti
- Analytické myšlení, přesnost a zaměření na detail
- Iniciativní a kreativní přístup
- Vynikající schopnosti práce na počítači a užívání veškerých Microsoft Office programů
- Plynulá angličtina (slovem i písmem)
Vhodné zkušenosti a schopnosti
- Znalost Google Tag Manageru
- Schopnosti zvládat velký počet úkolů najednou a prioritizace úkolů
- Schopnost a talent psát marketingové texty (textace dopisů, sms, emailů) – praxe copywritera
- Zkušenosti v neziskovém sektoru výhodou
- Zvládání zátěžových situací a odolnost vůči stresu
- Motivace a zájem v humanitární oblasti
- Časová flexibilita
- Ochota cestovat (v rámci ČR i mezinárodně)
- Srozumění s Chartou a principy Lékařů bez hranic
Vzdělání a praxe
- Min. SŠ vzdělání, VŠ vzdělání výhodou
- Min. 5 let praxe nebo 3 roky v oboru on-line marketing nebo digital fundraising
Nutné zkušenosti a schopnosti
- Zkušenosti se samostatným řízením projektů (on-line marketing)
- Zkušenosti se správou online reklamních systémů (Google Adwords, Facebook Ads, Sklik)
- Pokročilá znalost Google Analytics
- Znalost problematiky krypto měn výhodou
- Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
- Vynikající znalost českého jazyka, výborné písemné dovednosti
- Analytické myšlení, přesnost a zaměření na detail
- Iniciativní a kreativní přístup
- Vynikající schopnosti práce na počítači a užívání veškerých Microsoft Office programů
- Plynulá angličtina (slovem i písmem)
Vhodné zkušenosti a schopnosti
- Znalost Google Tag Manageru
- Schopnosti zvládat velký počet úkolů najednou a prioritizace úkolů
- Schopnost a talent psát marketingové texty (textace dopisů, sms, emailů) – praxe copywritera
- Zkušenosti v neziskovém sektoru výhodou
- Zvládání zátěžových situací a odolnost vůči stresu
- Motivace a zájem v humanitární oblasti
- Časová flexibilita
- Ochota cestovat (v rámci ČR i mezinárodně)
- Srozumění s Chartou a principy Lékařů bez hranic
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Lékaři bez hranic jsou jednou z největších humanitárních a zdravotnických organizací na světě s projekty ve více než 70 zemích světa, která se zaměřuje na poskytování krizové zdravotnické pomoci populacím postiženým válkami či přírodními katastrofami. Pobočka v ČR má na starosti kromě náboru nových spolupracovníků pro mise a získávání finančních příspěvků také osvětu a informování veřejnosti o práci organizace a situaci v krizových oblastech prostřednictvím médií a vlastních kampaní.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3249080
Datum zveřejnění: 22.12.2017
2017-12-22
lokalita: Seifertova 555/47, 130 00 Praha 3, Praha, Hlavní město Praha Pozice: Marketingový pracovník, Marketingový specialista, Produktový manažer Společnost: Lékaři bez hranic in Czech Republic, o.p.s.