Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Coordinator/Beroun
LEPŠÍ PRÁCE s.r.o.
Místo práce
Okres Beroun
Okres Beroun
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného mezinárodního klienta hledáme výřečného a pohotového člověka na pozici v oblasti zákaznického servisu v Berouně! Jedná se o práci na pasivní zákaznické lince, takže nikomu nic nenabízíte, ale čekáte s nastraženýma ušima a očima, až vám zavolá zákazník.
Budete spravovat systém zákaznických objednávek v prostředí SAP – je tedy výhodu, pokud jste s tímto systémem již pracovali, ale nováčky v této oblasti firma zaškolí. Zároveň budete spolupracovat s kolegy z oddělení kvality při vyřizování zákaznických reklamací.
Na tuto pozici se bude velmi dobře hodit člověk, který je prozákaznicky orientovaný a rád komunikuje, protože bude v denním kontaktu se zákazníky. Je důležité umět komunikovat nejen v češtině, ale také velmi dobře anglicky (zahraniční zákazníci). Vzhledem k tomu, že se jedná o produkty technického charakteru, není od věci mít alespoň obecný vztah k technice.
Firma se o své zaměstnance stará nejen po stránce profesního rozvoje, ale poskytuje i řadu benefitů. Ať už se jedná o flexibilní pracovní dobu či týden dovolené navíc spolu s pěti dny sick days, nebo dotované stravování, příspěvky na pojištění či příspěvky na dovolenou.
Pokud jste zákaznicky orientovaný člověk hovořící anglicky a máte zájem dovědět se o této pozici více informací, ráda si s vámi blíže popovídám.
Budu se těšit na vaše reakce!
Markéta Tošerová
Budete spravovat systém zákaznických objednávek v prostředí SAP – je tedy výhodu, pokud jste s tímto systémem již pracovali, ale nováčky v této oblasti firma zaškolí. Zároveň budete spolupracovat s kolegy z oddělení kvality při vyřizování zákaznických reklamací.
Na tuto pozici se bude velmi dobře hodit člověk, který je prozákaznicky orientovaný a rád komunikuje, protože bude v denním kontaktu se zákazníky. Je důležité umět komunikovat nejen v češtině, ale také velmi dobře anglicky (zahraniční zákazníci). Vzhledem k tomu, že se jedná o produkty technického charakteru, není od věci mít alespoň obecný vztah k technice.
Firma se o své zaměstnance stará nejen po stránce profesního rozvoje, ale poskytuje i řadu benefitů. Ať už se jedná o flexibilní pracovní dobu či týden dovolené navíc spolu s pěti dny sick days, nebo dotované stravování, příspěvky na pojištění či příspěvky na dovolenou.
Pokud jste zákaznicky orientovaný člověk hovořící anglicky a máte zájem dovědět se o této pozici více informací, ráda si s vámi blíže popovídám.
Budu se těšit na vaše reakce!
Markéta Tošerová
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
mezinárodní výrobní společnost
mezinárodní výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální společnost LEPŠÍ PRÁCE s.r.o. je jedním z největších poskytovatelů personálních služeb v České republice. Jsme aktivním členem asociace poskytovatelů personálních služeb APPS a uznávaným odborníkem v oblasti vyhledávání kandidátů do trvalého pracovního poměru a agenturního zaměstnávání.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3265463
Datum zveřejnění: 11.12.2017
2017-12-11
lokalita: Okres Beroun Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: LEPŠÍ PRÁCE s.r.o.