Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Výkonná asistentka vedení
LEPŠÍ PRÁCE s.r.o.
Místo práce
Stříbro, Česko
Stříbro, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro inovativní americkou společnost ve Stříbře hledáme výkonnou asistentku vedení.
Tato role obnáší:
- Poskytování podpory řediteli společnosti – plánování schůzek, organizování pracovních cest, přípravu prezentací, podkladů a zpráv
- Komunikaci napříč společností – firemní korespondence
- Zpracování došlých faktur a jejich evidenci v interním systému
- Úzkou spolupráci s finančním a nákupním oddělením
Co získáte:
- Klíčovou roli ve společnosti
- Pestrou pracovní náplň
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Bonusy a 13.mzdu
- Flexibilní pracovní dobu
- Pět týdnů dovolené
- Příspěvek na dopravu
- Stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, sezónní benefity
Profil vhodné uchazečky:
- Samostatnost, praktičnost, předvídavost, pohotové reagování
- Reprezentativní vystupování, výborné komunikační schopnosti a organizační dovednosti
- Komunikativní angličtina – denní využití
- Kvalitní znalost MS Excel, PowerPoint
- Ideálně praxe na podobné pozici
Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a my s vámi rádi prodiskutujeme detaily této pracovní příležitosti.
Markéta Tošerová
Tato role obnáší:
- Poskytování podpory řediteli společnosti – plánování schůzek, organizování pracovních cest, přípravu prezentací, podkladů a zpráv
- Komunikaci napříč společností – firemní korespondence
- Zpracování došlých faktur a jejich evidenci v interním systému
- Úzkou spolupráci s finančním a nákupním oddělením
Co získáte:
- Klíčovou roli ve společnosti
- Pestrou pracovní náplň
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Bonusy a 13.mzdu
- Flexibilní pracovní dobu
- Pět týdnů dovolené
- Příspěvek na dopravu
- Stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, sezónní benefity
Profil vhodné uchazečky:
- Samostatnost, praktičnost, předvídavost, pohotové reagování
- Reprezentativní vystupování, výborné komunikační schopnosti a organizační dovednosti
- Komunikativní angličtina – denní využití
- Kvalitní znalost MS Excel, PowerPoint
- Ideálně praxe na podobné pozici
Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a my s vámi rádi prodiskutujeme detaily této pracovní příležitosti.
Markéta Tošerová
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
americká společnost s tradicí 30 let na trhu
americká společnost s tradicí 30 let na trhu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální společnost LEPŠÍ PRÁCE s.r.o. je jedním z největších poskytovatelů personálních služeb v České republice. Jsme aktivním členem asociace poskytovatelů personálních služeb APPS a uznávaným odborníkem v oblasti vyhledávání kandidátů do trvalého pracovního poměru a agenturního zaměstnávání.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4356273
Datum zveřejnění: 22.8.2022
2022-08-22
lokalita: Stříbro Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Office manager, Sekretářka Společnost: LEPŠÍ PRÁCE s.r.o.