Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník kontaktního centra
Letiště Praha, a. s.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha
Hlavní město Praha, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáte příjemnou práci na hlavní pracovní poměr? Máte zájem o dlouhodobější spolupráci? Jste prozákaznicky orientovaní? Chcete pracovat s prima kolegy z letištního prostředí? Přijďte k nám! Hledáme výpomoc s hovory dvou našich klientů, kteří působí v oboru letectví a v oblasti wellness.
Co u nás budete dělat?
- Komunikovat s našimi klienty prostřednictvím telefonu a emailu
- Letištní zakázka:
- Komunikovat s klienty leteckých společností na téma aktuální časy odletů/příletů letadel, parkování na letišti, bezpečnostní předpisy v letecké dopravě apod.
- Poskytovat telefonní čísla dle žádosti volajících
- Wellness zakázka:
- Komunikovat s klienty předních wellness salónů prostřednictvím telefonu a e-mailu
- Objednávat klienty na procedury
- Efektivně plánovat rozvrh masáží jednotlivým masérům
- Měnit a rušit rezervace klientů, dle jejich přání
- Poskytovat základní informace o procedurách
- Spravovat wellness poukazy
Hledáme uchazeče, kteří:
- Jsou milí, příjemní a ochotní k zákazníkům
- Mluví spisovně česky
- Mají uživatelskou znalost práce s Excelem
- Dokáží analyticky uvažovat a rozhodovat se
- Mají ukončení středoškolské vzdělání
- Ovládají angličtinu
Co vám můžeme nabídnout?
- Práci v přátelském mezinárodním kolektivu
- Dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr
- Možnost postupného naučení novým dovednostem
- Příspěvky na stravování a parkování na letišti
- Zvýhodněné zaměstnanecké letenky
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvky na penzijní připojištění a pojištění odpovědnosti
- Odměnu za letní sezónu až 10 000 Kč
- Práci, při které budete rozvíjet své komunikační dovednosti
- Možnost home-office po zaškolení a adaptaci
- Výcvik a školení pro nabízenou pozici
- Práci ve směnném režimu v 7,5-hodinových nebo 11-hodinových směnách, dle Vaší preference
- Nástup v srpnu 2018
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Letiště Praha, a.s., je provozovatelem Letiště Václava Havla Praha - největšího mezinárodního letiště v České republice. Hlavním posláním společnosti je nejen efektivně a bezpečně provozovat mezinárodní civilní letiště, ale také pečovat o jeho růst, přispívat k trvalému rozvoji civilní letecké dopravy v České republice, udržet její dostupnost pro širokou veřejnost a umožňovat klientům cestovat moderním, rychlým a komfortním způsobem. Klíčovými dceřinými společnostmi jsou Czech Airlines Handling, a.s., a Czech Airlines Technics, a.s. Kompletní informace o kariérních příležitostech naleznete na www.pracenaletisti.cz
ID: 3453058
Datum zveřejnění: 19.7.2018
2018-07-19
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Dispečer, Helpdesk operátor, Specialista back office, Telefonní operátor Společnost: Letiště Praha, a. s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.