Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí týmu pronájmu obchodů na letišti
Letiště Praha, a. s.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete zlepšit služby a naučit cestující utrácet na letišti? Chcete být v týmu, který do 2 let změní letiště? Máte několikaletou praxi v oblasti pronájmů obchodních jednotek?
V rámci rozvojového konceptu „Měníme letiště pro vás“, hledáme Key Account Managera (Vedoucí týmu pronájmů) pro neletecký obchod.
Key Account Manager aktivně rozvíjí obchodní aktivity v terminálech a vede jednání se svěřenými klíčovými nájemci obchodů a restaurací a to s cílem maximalizovat hodnotu pro cestující a výnosy z neleteckého obchodu.
Náplň práce:
- navrhuje změny v oblasti obchodů a restaurací a je zodpovědný za plánované výnosy
- vyhledává a realizuje nové možnosti a příležitosti k navýšení výnosů
- koordinuje a je zodpovědný za veškerá jednání se svěřenými klíčovými zákazníky
- vyjednává a připravuje smluvní dokumenty (ve spolupráci s právním a ekonomickým oddělením)
- provádí pravidelnou kontrolu plnění smluvních vztahů ve svěřené oblasti
- připravuje pravidelný reporting ve svěřené oblasti
- podílí se na marketingových aktivitách ve svěřené oblasti
- vede tým pronájmů obchodů
Požadujeme:
- vynikající komunikační a vyjednávací schopnosti
- proaktivní a energickou osobnost se zaměřením na cíl
- zkušenost s vedením menšího týmu podmínkou
- zkušenost s dojednáváním a uzavíráním nájemních smluv obchodních jednotek
- zkušenost v řízení nákupního centra (Retail a F&B) výhodou
- schopnost rozvíjet a udržovat portfolio svěřených klíčových zákazníků
- velmi dobré analytické schopnosti, pokročilá znalost Excel podmínkou
- velmi dobrou znalost anglického jazyka podmínkou
Co nabízíme:
- unikátní příležitost naučit cestující utrácet na letišti
- práci v unikátním prostředí mezinárodního letiště
- zázemí velké a stabilní společnosti
- benefitní systém Cafeteria - 19 000Kč ročně na benefity, které si zvolíte sami (např. Flexipasy, Multisport karta, proplacení faktury za dovolenou, vzdělávací kurzy apod.)
- 13. mzda
- atraktivní zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, dotované stravování ve vlastní zaměstnanecké restauraci, zaměstnanecké parkování, příspěvek na pojištění odpovědnosti a penzijní připojištění, jazykové kurzy, masáže za zvýhodněnou cenu a další)
- pružnou pracovní dobu
- a mnoho dalších
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Letiště Praha, a.s., je provozovatelem Letiště Václava Havla Praha - největšího mezinárodního letiště v České republice. Hlavním posláním společnosti je nejen efektivně a bezpečně provozovat mezinárodní civilní letiště, ale také pečovat o jeho růst, přispívat k trvalému rozvoji civilní letecké dopravy v České republice, udržet její dostupnost pro širokou veřejnost a umožňovat klientům cestovat moderním, rychlým a komfortním způsobem. Klíčovými dceřinými společnostmi jsou Czech Airlines Handling, a.s., a Czech Airlines Technics, a.s. Kompletní informace o kariérních příležitostech naleznete na www.pracenaletisti.cz
ID: 3595139
Datum zveřejnění: 7.2.2019
2019-02-07
lokalita: Praha Pozice: Account manager Společnost: Letiště Praha, a. s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.