Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník zákaznického servisu pro Korean Air s AJ a NJ
Letiště Praha, a. s.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete nastartovat svou kariéru v atraktivním prostředí letiště, používat a dále pilovat své jazykové schopnosti?
Pokud jste komunikativní a chcete aktivně používat cizí jazyky v kontaktu s lidmi z celého světa, pak vás rádi uvítáme v týmu našeho Kontaktního centra a nabídneme Vám pestrou a zajímavou práci v prostředí mezinárodního letiště. Přidejte se k nám!
Co u nás budete dělat?
- denně nepřímo komunikovat s klienty leteckých společností i Letiště Praha telefonicky a e-mailem
- obsluhovat rezervační a informační systémy (na práci s nimi vás na začátku vyškolíme)
- informovat cestující o pravidlech v letecké dopravě a o leteckých spojích
Hledáme uchazeče, kteří:
- mluví česky, anglicky a německy
- mají ukončené středoškolské vzdělání (praxi na obdobné pozici vítáme)
- jsou milí a ochotní k zákazníkům i v náročných a vypjatých situacích
- jsou flexibilní a nevadí jim práce ve směnném režimu
Co vám můžeme nabídnout?
- zázemí velké, stabilní společnosti
- práci ve fajn mezinárodním kolektivu
- 5 týdnů dovolené, příspěvek na parkování a stravování na letišti, příspěvek na penzijní připojištění a pojištění odpovědnosti
- možnost čerpat zvýhodněné zaměstnanecké letenky u vybraných dopravců
- práci, při které budete rozvíjet své komunikační dovednosti a procvičovat cizí jazyky
- možnost naučit se spoustě novým věcem v rámci leteckého odvětví
- dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr
- nástup možný 1.9.2019
Výběrové řízení probíhá formou hromadného pohovoru. Během něj vám firmu i práci představíme a ukážeme vám budoucí pracoviště i kolegy. Pošlete nám životopis!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Letiště Praha, a.s., je provozovatelem Letiště Václava Havla Praha - největšího mezinárodního letiště v České republice. Hlavním posláním společnosti je nejen efektivně a bezpečně provozovat mezinárodní civilní letiště, ale také pečovat o jeho růst, přispívat k trvalému rozvoji civilní letecké dopravy v České republice, udržet její dostupnost pro širokou veřejnost a umožňovat klientům cestovat moderním, rychlým a komfortním způsobem. Klíčovými dceřinými společnostmi jsou Czech Airlines Handling, a.s., a Czech Airlines Technics, a.s. Kompletní informace o kariérních příležitostech naleznete na www.pracenaletisti.cz
ID: 3719556
Datum zveřejnění: 18.7.2019
2019-07-18
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Dispečer, Helpdesk operátor, Specialista back office, Telefonní operátor Společnost: Letiště Praha, a. s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.