Ticketing/Travel Consultant

Czech Airlines Handling
plný úvazek
Odpovědět
Co u nás budete dělat?

  • rezervovat a prodávat letecké přepravní doklady - letenky
  • zpracovávat nabídky a komunikovat s klienty
  • zajišťovat ubytování, VIP salónky, víza a pojištění
  • zajišťovat provozní aktivity pro smluvní a nesmluvní partnery a letecké společnosti

Co požadujeme?

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • dobrou znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem)
  • znalost dalšího jazyka (ruština, němčina nebo francouzština) výhodou
  • dobrou znalost práce s PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
  • profesionální vystupování
  • výborné komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
  • schopnost samostatného rozhodování
  • vysoké pracovní nasazení, týmový přístup k práci, pečlivost a spolehlivost
  • odolnost vůči stresu, ochotu pracovat v nepřetržitém provozu (směny)
  • znalost rezervačního systému Amadeus

Co nabízíme?

  • zázemí velké, stabilní společnosti a fajn kolektiv
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na parkování a stravování na letišti, příspěvek na penzijní připojištění a pojištění odpovědnosti
  • zajímavou a pestrou práci v režimu nepravidelných služeb s možností plánování, které Vám umožní volné dny i během pracovního týdne
  • jedinečné a atraktivní pracovní prostředí letiště
  • výcvik a školení pro nabízenou pozici
  • dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr
  • nástup možný ihned

KONTAKT

Czech Airlines Handling

Odpovědět

O Letišti Praha

Atraktivní prostředí, možnost růstu a rozvoje, silné zázemí ve skupině společností, které působí v oblasti letecké přepravy a souvisejících pozemních službách.

Více volných pozic zde

Sdílejte pozici

ID: 3726794   Datum zveřejnění: 29.7.2019   Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.