135 CZK/hod.

Reklamační pracovník

Czech Airlines Handling
na dohodu (brigády)
Odpovědět
Co u nás budete dělat?
  • řešit situace v případě zpožděných a nedoručených zavazadel na Letišti Václava Havla Praha
  • připravovat zavazadla pro jejich doručení
  • asistovat cestujícím při ztrátě jejich osobních věcí na palubách letadel
  • poskytovat informace týkající se zpožděných a ztracených zavazadel
  • komunikovat s cestujícími z celého světa v českém a anglickém jazyce
  • pracovat na směny v nepřetržitém provozu

Jaké uchazeče hledáme?
  • s ukončeným středoškolským vzděláním s maturitou
  • přátelské, prozákaznicky orientované s příjemným vystupováním a psychickou odolností
  • dochvilné, pečlivé a odpovědné ke svěřené práci
  • flexibilní při plánování směn (80 hod/měsíčně)
  • schopné poskytovat informace cestujícím v češtině i angličtině (úroveň B2)

Co nabízíme?
  • zázemí velké, stabilní společnosti a fajn kolektiv
  • zajímavou a pestrou dlouhodobou brigádu v režimu nepravidelných služeb s možností plánování
  • příspěvek na parkování a stravování na letišti
  • jedinečné a atraktivní pracovní prostředí letiště
  • výcvik a školení pro nabízenou pozici

KONTAKT

Czech Airlines Handling
Eva Konečná
Odpovědět

O Letišti Praha

Atraktivní prostředí, možnost růstu a rozvoje, silné zázemí ve skupině společností, které působí v oblasti letecké přepravy a souvisejících pozemních službách.

Více volných pozic zde

Sdílejte pozici

ID: 3804114   Datum zveřejnění: 6.11.2019   Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   135 Kč/hodina