Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní výpomoc v týmu technické správy nemovitostí
Co u nás budete dělat?
Co požadujeme?
Co nabízíme?
- zadávat objednávky do SAPu
- administrativní podporu oddělení údržby
- zpracovávat dokumenty pro fakturaci a zaúčtování
- archivace zpracovaných dokumentů
Co požadujeme?
- zájem o dlouhodobou spolupráci (2-3x týdně 6 hodin)
- pečlivost
- znalost práce s MS Office
- zkušenost se systémem SAP výhodou
- příjemné a vstřícné vystupování
Co nabízíme?
- zázemí prestižní a stabilní společnosti Letiště Praha
- zajímavou brigádu na celý rok formou dohody o pracovní činnosti
- příspěvek na stravování v zaměstnanecké restauraci a parkování na letišti
- práci v atraktivním prostředí letiště, kde se nebudete nudit
O Letišti Praha
Atraktivní prostředí, možnost růstu a rozvoje, silné zázemí ve skupině společností, které působí v oblasti letecké přepravy a souvisejících pozemních službách.
Více volných pozic zdeSdílejte pozici
ID: 3865159
Datum zveřejnění: 7.2.2020
2020-02-07
Lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista back office Společnost: Letiště Praha, a. s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 100 Kč/hod.