Konzultant pro automotive
Logio s.r.o.
Místo práce
Evropská 2588/33a, Praha 6, Česko
Evropská 2588/33a, Praha 6, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máš rád auta a zajímalo by tě, jak je dostat do jednoho kontejneru? Nebo dokonce víš, jak na to? Baví tě automotive, nové technologie, koordinace a plánování? Umíš si poradit s pořádnou dávkou dat?
Do našeho týmu hledáme nové konzultanty!
A co konkrétně tě čeká?
Připrav se na práci na různorodých projektech v automobilovém průmyslu (oblast výroby, logistiky, údržby, IT). Budeš se podílet např. na návrhu a implementaci automatické technologie skladu nebo přípravě náběhu a optimalizaci zahraničních projektů. Čeká tě analýza vstupních dat, definice potřeb zákazníka a následně návrh out-of-box řešení. Na denní bázi budeš komunikovat se zákazníkem a budeš zodpovědný za projektové řízení a koordinaci.
A co tě rozhodně nečeká? Stereotyp. Každý projekt je unikátní, a proto musíš přijít s invencí a zvolit takové metody, které povedou k optimálnímu dosažení cílů projektu.
Co by ti nemělo chybět?
VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
analytické a logické myšlení; schopnost práce s daty
pokročilá znalost MS Office (především Excel)
pokročilá znalost angličtiny (min. úroveň B2)
dobré komunikační a prezentační schopnosti; příjemné a profesionální vystupování
proaktivní přístup k práci a ochota se učit novým věcem
řidičský průkaz sk. B
časová flexibilita a ochota cestovat (pravidelné dojíždění mimo Prahu)
znalost němčiny a/nebo ruštiny výhodou, ne podmínkou
Do našeho týmu hledáme nové konzultanty!
A co konkrétně tě čeká?
Připrav se na práci na různorodých projektech v automobilovém průmyslu (oblast výroby, logistiky, údržby, IT). Budeš se podílet např. na návrhu a implementaci automatické technologie skladu nebo přípravě náběhu a optimalizaci zahraničních projektů. Čeká tě analýza vstupních dat, definice potřeb zákazníka a následně návrh out-of-box řešení. Na denní bázi budeš komunikovat se zákazníkem a budeš zodpovědný za projektové řízení a koordinaci.
A co tě rozhodně nečeká? Stereotyp. Každý projekt je unikátní, a proto musíš přijít s invencí a zvolit takové metody, které povedou k optimálnímu dosažení cílů projektu.
Co by ti nemělo chybět?
VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
analytické a logické myšlení; schopnost práce s daty
pokročilá znalost MS Office (především Excel)
pokročilá znalost angličtiny (min. úroveň B2)
dobré komunikační a prezentační schopnosti; příjemné a profesionální vystupování
proaktivní přístup k práci a ochota se učit novým věcem
řidičský průkaz sk. B
časová flexibilita a ochota cestovat (pravidelné dojíždění mimo Prahu)
znalost němčiny a/nebo ruštiny výhodou, ne podmínkou
Zaměstnanecké výhody, benefity
Možnost pracovat ve svobodné firmě – ve své práci a v tom, jak ji děláme, máme velkou svobodu a důvěru a s tím spojenou i osobní zodpovědnost za odvedenou práci. Nepracujeme podle zaběhlých šablon, naopak rádi hledáme nová řešení.
Skvělou a jedinečnou firemní kulturu – přátelské a neformální prostředí plné profesionálů, které jejich práce opravdu baví. Chceme dodávat kvalitní služby a zároveň si spolu čas v práci užít.
Smysluplnou práci pro zákazníky z nejrůznějších odvětví – naše projekty mění suppy chain zákazníkům, kteří jsou špičkou ve svém oboru (např. Škoda Auto, ČEZ, Plzeňský Prazdoj). Tvoje práce bude různorodá, stereotyp neznáme.
Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice – nekoukáme na čas, kdy přijdeš nebo odejdeš. Můžeš pracovat z domova, z kanceláře nebo kavárny.
Příležitost pro svůj rozvoj – máme výuku cizích jazyků přímo v kanceláři, interní školení ze všech zákoutí supply chain managementu, ale i možnost navštívit konference a externí workshopy dle svého výběru.
5 týdnů dovolené
zdravé svačinky
multisportka
teambuildingy a společné akce
pet friendly office
notebook, telefon a firemní tarif
sick days
služební auto
Skvělou a jedinečnou firemní kulturu – přátelské a neformální prostředí plné profesionálů, které jejich práce opravdu baví. Chceme dodávat kvalitní služby a zároveň si spolu čas v práci užít.
Smysluplnou práci pro zákazníky z nejrůznějších odvětví – naše projekty mění suppy chain zákazníkům, kteří jsou špičkou ve svém oboru (např. Škoda Auto, ČEZ, Plzeňský Prazdoj). Tvoje práce bude různorodá, stereotyp neznáme.
Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice – nekoukáme na čas, kdy přijdeš nebo odejdeš. Můžeš pracovat z domova, z kanceláře nebo kavárny.
Příležitost pro svůj rozvoj – máme výuku cizích jazyků přímo v kanceláři, interní školení ze všech zákoutí supply chain managementu, ale i možnost navštívit konference a externí workshopy dle svého výběru.
5 týdnů dovolené
zdravé svačinky
multisportka
teambuildingy a společné akce
pet friendly office
notebook, telefon a firemní tarif
sick days
služební auto
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
ekonomický nebo technický směr
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Už 15 let pomáháme největším výrobním podnikům, velkoobchodům a retailovým prodejcům řídit dodavatelské řetězce. Jsme experti. Jsme nadšenci. Jsme kreativní, ale milujeme čísla. Přesně proto jsme ti nejvhodnější na řízení a optimalizaci dodavatelských řetězců. Víme, že Supply Chain nemůže být statický a neměnný. Naši zákazníci jsou živé a dynamické firmy. Proto jsme takoví i my – nespíme, baví nás inovace, baví nás být leadery. Neustále zkoumáme a vyvíjíme nové nástroje a rozšiřujeme naše kompetence.
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
Adresa společnosti
Kontakt
ID: 4055178
Datum zveřejnění: 31.3.2021
2021-03-31
Lokalita: Praha Pozice: Konzultant, Logistik Společnost: Logio s.r.o.