Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Back office (cestovní servis), systém SAP
Praha
Popis pozice
Co budete dělat?
- Zpracovávat cestovní příkazy - zadávat tuzemské a zahraniční pracovní cesty do systému SAP (ročně 3000 služebních cest)
- Rezervovat (příp. vyhledávat) hotely v rámci ČR
- Kontrolovat faktury za letenky, vlakové jízdenky a hotely v systému SAP, komunikovat s účetním oddělením
- Zpracovávat objednávky v systému SAP
- Administrovat cestovní pojištění - objednávat kartičky pojištění, komunikovat s pojišťovnou
- Měsíčně reportovat služební cesty manažerů (extrahovat data ze SAPu do Excelu)
- Denně komunikovat s centrálou kvůli vystavení letenek
Profil kandidáta
Na úspěšné zvládnutí této agendy budete potřebovat
- český/ slovenský jazyk
- alespoň krátkou zkušenost v oblasti administrativy nebo zákaznického servisu
- předpoklad rychlého zorientování se v nových systémech (systém SAP)
- chuť pracovat a zájem o dlouhodobou spolupráci
- pečlivost v dodržování termínů, schopnost organizovat svůj čas
Nabízíme
- Stabilní zaměstnání se smlouvou na dobu neurčitou, příjemná atmosféra na pracovišti
- Pracovní doba pondělí až pátek (8:30 – 17:00 s možností určité flexibility)
- Stravenky, sick days, po prvním roce 25 dní dovolené
- Výborná dostuponost metrem - Praha 4 Roztyly
- Příjemné pohovory :)
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
Mária Matisková
ID: 3068124
Datum zveřejnění: 3.1.2018
2018-01-03
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 - 27 000 Kč