Office Assistant/ Junior účetní s AJ

Praha

Popis pozice

  • Asistence jednateli společnosti - rezervace letenek, ubytování, administrativní podpora vedení
  • Office management - objednávání kancelářských potřeb, přebírání pošty, komunikace s úřady, zajišťování údržby budovy, správa vozového parku, vedení pokladny, platby (banka, hotovost), zajištění šekových knížek)
  • Asistence produkci, podpora purchase managera, objednávání kurýra, administrativa servisu strojů, objednávání , zakládání technické dokumentace
  • Faktury - vystavování faktur, dobropisů, zápočtů, kontrola a evidence přijatých faktur, závěrka, příprava podkladů pro mzdy, komunikace s externí účetní, zpracovávání výkazů, komunikace s úřady

Profil kandidáta

  • Mluvíte plynule anglicky (min. B2 úroveň)
  • Máte zkušenosti v administrativě/ účetnictví aspoň 2 roky a potenciál učit se
  • Ovládáte MS Office a tušíte co je Pohoda
  • Máte výborné organizační dovednosti, dodržujete termíny a jste pečlivá osoba

Nabízíme

  • Příjemné pracovní prostředí, zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • Motivující platové ohodnocení
  • Možnost kariérního růstu!
  • Mobil, systém kafeterie
  • Lokalita Praha Uhříněves - možnost odvozu z Prahy Hostivař/ Háje

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 3102113  Datum zveřejnění: 14.6.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30 - 40 000 Kč