Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní podpora obchodu
Praha 1, Hlavní město Praha
Popis pozice
Rozhlížíme se po pozitivně naladěné osobnosti, která ráda pracuje v týmu a hledá uplatnění v administrativě. Spojení zákaznického servisu s administrativou a podporou obchodního týmu – to vše Vás u nás čeká na pozici ADMINISTRATIVNĚ – OBCHODNÍ PODPORY
Vašimi úkoly bude:
• Zákaznická podpora – vyřizování telefonické a emailové komunikace s klienty (denní využití AJ) řešení reklamací a požadavků zákazníka
• Správa CRM systému, databází, aktualizace dat
• Analýzy, reporty na denní, měsíční a roční bázi
• Reporting KPIs
• Dohled nad splatností faktur, vymáhání pohledávek
• Administrativní práce –tisk dokumentů, formulářů
• Příprava zásilek pro klienty, balení, domlouvání dopravy – komunikace s dodavateli, messengery
• Podpora obchodního oddělení – kontrola smluv
Vašimi úkoly bude:
• Zákaznická podpora – vyřizování telefonické a emailové komunikace s klienty (denní využití AJ) řešení reklamací a požadavků zákazníka
• Správa CRM systému, databází, aktualizace dat
• Analýzy, reporty na denní, měsíční a roční bázi
• Reporting KPIs
• Dohled nad splatností faktur, vymáhání pohledávek
• Administrativní práce –tisk dokumentů, formulářů
• Příprava zásilek pro klienty, balení, domlouvání dopravy – komunikace s dodavateli, messengery
• Podpora obchodního oddělení – kontrola smluv
Profil kandidáta
Důležité jsou pro nás tyto skutečnosti:
• SŠ/ VŠ vzdělání
• Aspoň 1-2 roky praxe na podobné pozici v mezinárodní společnosti
• Zkušenost ze zákaznického servisu
• Pokročilá znalost AJ – denní komunikace, ČJ – rodilý mluvčí
• Pokročilá znalost MS Office (word, excel , powerpoint)
• Aktivní, spolehlivá a dynamická osobnost
• SŠ/ VŠ vzdělání
• Aspoň 1-2 roky praxe na podobné pozici v mezinárodní společnosti
• Zkušenost ze zákaznického servisu
• Pokročilá znalost AJ – denní komunikace, ČJ – rodilý mluvčí
• Pokročilá znalost MS Office (word, excel , powerpoint)
• Aktivní, spolehlivá a dynamická osobnost
Nabízíme
• Velmi přátelský tým, prostředí ve kterém se budete cítit příjemně
• Na odpočinek budete mít 5 týdnů dovolené
• Sick days
• Stravenky
• Příspějeme Vám na dovolenou, sport, jazykové vzdělávání
• Z času na čas děláme teambuildingy
• Dostanete služební telefon, notebook
• Atraktivní finanční ohodnocení
• Na odpočinek budete mít 5 týdnů dovolené
• Sick days
• Stravenky
• Příspějeme Vám na dovolenou, sport, jazykové vzdělávání
• Z času na čas děláme teambuildingy
• Dostanete služební telefon, notebook
• Atraktivní finanční ohodnocení
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3182592
Datum zveřejnění: 9.10.2017
2017-10-09
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Společnost: ManpowerGroup s.r.o.