Administrativní podpora obchodu

Praha 1, Hlavní město Praha

Popis pozice

Rozhlížíme se po pozitivně naladěné osobnosti, která ráda pracuje v týmu a hledá uplatnění v administrativě. Spojení zákaznického servisu s administrativou a podporou obchodního týmu – to vše Vás u nás čeká na pozici ADMINISTRATIVNĚ – OBCHODNÍ PODPORY

Vašimi úkoly bude:

• Zákaznická podpora – vyřizování telefonické a emailové komunikace s klienty (denní využití AJ) řešení reklamací a požadavků zákazníka
• Správa CRM systému, databází, aktualizace dat
• Analýzy, reporty na denní, měsíční a roční bázi
• Reporting KPIs
• Dohled nad splatností faktur, vymáhání pohledávek
• Administrativní práce –tisk dokumentů, formulářů
• Příprava zásilek pro klienty, balení, domlouvání dopravy – komunikace s dodavateli, messengery
• Podpora obchodního oddělení – kontrola smluv

Profil kandidáta

Důležité jsou pro nás tyto skutečnosti:

• SŠ/ VŠ vzdělání
• Aspoň 1-2 roky praxe na podobné pozici v mezinárodní společnosti
• Zkušenost ze zákaznického servisu
• Pokročilá znalost AJ – denní komunikace, ČJ – rodilý mluvčí
• Pokročilá znalost MS Office (word, excel , powerpoint)
• Aktivní, spolehlivá a dynamická osobnost

Nabízíme

• Velmi přátelský tým, prostředí ve kterém se budete cítit příjemně
• Na odpočinek budete mít 5 týdnů dovolené
• Sick days
• Stravenky
• Příspějeme Vám na dovolenou, sport, jazykové vzdělávání
• Z času na čas děláme teambuildingy
• Dostanete služební telefon, notebook
• Atraktivní finanční ohodnocení

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3182592  Datum zveřejnění: 9.10.2017