Obchodní asistent/ka & Recepční, Zdiby, nástup ihned

Praha východ, Zdiby, Hlavní město Praha

Popis pozice

Co budete dělat?

  • Příjímat objednávky od zákazníků a zadávat je do systému SAP
  • Osobně, telefonicky, emailem komunikovat se zákazníky a dodavateli, poskytování základních informací zákazníkům o ceně, dostupnosti, stavu objednávek
  • Úzce spoluprácovat s týmem prodejců a s ostatními odděleními
  • Zodpovídat za chod recepce, příprava pošty, nákupy kancelářských potřeb a občerstvení, zajišťování letenek a ubytování

Profil kandidáta

Rádi vás během prosince zaučíme. Nezbytné je však mít:

  • Komunikativní angličtinu (min. B1/B2 úroveň) a český jazyk na úrovni rodilý mluvčí
  • Alespoň roční zkušenost v oblasti administrativy/ obchodu/ zákaznického servisu - např. zpracování objednávek, smluv

Budeme rádi za vaší samostatnost, chuť učit se a pozitivní přístup.

Nabízíme

Nabízíme:
  • HPP, plný úvazek, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou
  • 25 dní dovolené, stravenky, Multisport karta, penzijní připojištění, příspěvek na kurzy angličtiny
  • Pracovní časy 8:00 - 16:30
  • Plat dle zkušeností 27 - 30 tisíc Kč
  • Dobrá dostupnost, lokalita Praha východ - Zdiby

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 3217689  Datum zveřejnění: 9.1.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 27 - 30 000 Kč