Asistent/ka s AJ na oční klinice

ManpowerGroup s.r.o.

Místo práce
centrum, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
možný ihned
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny
25 000 - 28 000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co budete dělat?
- Komunikovat s domácími i zahraničními pacienty (osobně, telefonicky, emailem).
- Zodpovídat dotazy pacientů, objednávat v rezervačním systému jednotlivá vyšetření a operace.
- Organizace předoperační a pooperační péče (objednávky termínů, informovaný souhlas, platby, kontrolovat objednávky čoček apod.)
- Administrace zdravotní dokumentace pacientů ve spolupráci s lékaři, optometristy a sestrami.
- Tvorba finančních plánů pro pacienty, fakturace a vyúčtování péče vč. vedení pokladny (hmotná odpovědnost).
- Spolupráce se sesterskými pracovišti

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Zázemí špičkové nadstandardní kliniky s tradicí a přátelskou atmosférou.
- HPP, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou.
- Příjemné a moderní pracoviště v centru města Praha.
- Plat 25 tisíc Kč a měsíční bonusy.
- Nadstandardní zdravotní péče pro zaměstnance i rodinu.
- Školení a vzdělávání, možnost uplatnění vlastních myšlenek a nápadů při zlepšování chodu pracoviště.

Informace o náboru

Těšíme se na vás životopis (zasílejte prosím ve formátu pdf.) Odpověď na vaši zprávu je samozřejmostí.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Nemocnice, ambulantní lékařská činnost, další zdravotní péče

Staňte se součástí špičkové oční kliniky s dlouholetou tradicí na trhu. Láká vás příjemná rodinná atmosféra a přátelský kolektiv? Do rozrůstajícího týmu hledáme milou, komunikativní a pozitivně naladěnou kolegyni/kolegu na pozici Koordinátor zdravotní péče.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)

Počet let praxe

1

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Tato pozice hraje důležitou roli, proto oceníme:

- Vaše zkušenosti v podpoře zákazníků a práci s pokladnou/hotovostí.
- Výbornou znalost češtiny a komunikativní angličtinu (B1/B2 úroveň) – pacienti často mluví jen anglicky.
- Uvítáme váš profesionální a pozitivní přístup, příjemné vystupování, asertivitu při řešení stížností, pečlivost nezbytnou v administrativě.
- Ochota pracovat flexibilně (40 hod. týdně), pracovní časy dle dohody v týmu – pondělí až pátek (mezi 7:15 – 16:30, jedenkrát týdně do 19:00), asi jedenkrát za tři měsíce i 2-3 hodiny v sobotu.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Víte, co je pro Manpower ve světě práce nejdůležitější? Lidé jako Vy!

Staráme se o ně a víme, jak je práce v životě každého důležitá.

Potřebujete poradit? Podělíme se s Vámi o naše znalosti a zkušenosti a poradíme Vám, co je a bude aktuální v současném světě práce.

Hledáte jedničku v oblasti personálních služeb?
Manpower je světovým lídrem v oblasti lidských zdrojů. Naší klíčovou hodnotou je inovace vedoucí k dlouhodobému rozvoji ve světě práce.

Už víte, co budete dělat?

Adresa společnosti

Manpower
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1
http://www.manpower.cz
ID: 3310452   Datum zveřejnění: 6.3.2018   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   25 000 - 28 000