Asistent/ka s AJ na oční klinice

ManpowerGroup s.r.o.

Místo práce
centrum, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
možný ihned
Nabízený plat (hrubého)
25 000 - 28 000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co budete dělat?
- Komunikovat s domácími i zahraničními pacienty (osobně, telefonicky, emailem).
- Zodpovídat dotazy pacientů, objednávat v rezervačním systému jednotlivá vyšetření a operace.
- Organizace předoperační a pooperační péče (objednávky termínů, informovaný souhlas, platby, kontrolovat objednávky čoček apod.)
- Administrace zdravotní dokumentace pacientů ve spolupráci s lékaři, optometristy a sestrami.
- Tvorba finančních plánů pro pacienty, fakturace a vyúčtování péče vč. vedení pokladny (hmotná odpovědnost).
- Spolupráce se sesterskými pracovišti

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Zázemí špičkové nadstandardní kliniky s tradicí a přátelskou atmosférou.
- HPP, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou.
- Příjemné a moderní pracoviště v centru města Praha.
- Plat 25 tisíc Kč a měsíční bonusy.
- Nadstandardní zdravotní péče pro zaměstnance i rodinu.
- Školení a vzdělávání, možnost uplatnění vlastních myšlenek a nápadů při zlepšování chodu pracoviště.

Informace o náboru

Těšíme se na vás životopis (zasílejte prosím ve formátu pdf.) Odpověď na vaši zprávu je samozřejmostí.

Předpokládaný termín ukončení výběrového řízení

25.2.2018 (zbývá ještě 2 dnů)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Nemocnice, ambulantní lékařská činnost, další zdravotní péče

Staňte se součástí špičkové oční kliniky s dlouholetou tradicí na trhu. Láká vás příjemná rodinná atmosféra a přátelský kolektiv? Do rozrůstajícího týmu hledáme milou, komunikativní a pozitivně naladěnou kolegyni/kolegu na pozici Koordinátor zdravotní péče.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počet let praxe

1

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Tato pozice hraje důležitou roli, proto oceníme:

- Vaše zkušenosti v podpoře zákazníků a práci s pokladnou/hotovostí.
- Komunikativní angličtinu (B1/B2 úroveň) – pacienti často mluví jen anglicky.
- Uvítáme váš profesionální a pozitivní přístup, příjemné vystupování, asertivitu při řešení stížností, pečlivost nezbytnou v administrativě.
- Ochota pracovat flexibilně (40 hod. týdně), pracovní časy dle dohody v týmu – pondělí až pátek (mezi 7:15 – 16:30, jedenkrát týdně do 19:00), asi jedenkrát za tři měsíce i 2-3 hodiny v sobotu.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Víte, co je pro Manpower ve světě práce nejdůležitější? Lidé jako Vy!

Staráme se o ně a víme, jak je práce v životě každého důležitá.

Potřebujete poradit? Podělíme se s Vámi o naše znalosti a zkušenosti a poradíme Vám, co je a bude aktuální v současném světě práce.

Hledáte jedničku v oblasti personálních služeb?
Manpower je světovým lídrem v oblasti lidských zdrojů. Naší klíčovou hodnotou je inovace vedoucí k dlouhodobému rozvoji ve světě práce.

Už víte, co budete dělat?

Adresa společnosti

Manpower
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1
http://www.manpower.cz

Kontakt

ID: 3310452   Datum zveřejnění: 14.2.2018