Asistent/ka provozovny, Uhříněves

Uhříněves, Středočeský kraj, Hlavní město Praha

Popis pozice

Co budete dělat?
  • Ochotně a přátelsky vyřizovat dotazy zákazníků – ať osobně či telefonicky.
  • Kompletně a včasně zpracovávat zakázky od zákazníků na výkup starých baterií, zajišťovat logistiku zboží a svozu starých baterií.
  • Vyřizovat reklamace zákazníků ve spolupráci s pracovníky skladu a vedoucím vnitřní služby, administrativně a organizačně podporovat vedoucího.
  • Kontrolovat došlou poštu, namátkově kontrolovat stav zboží na skladě, zpracovávat agendu Intrastat.
  • Zajišťovat provoz pokladny a EET (hmotná odpovědnost), organizačně zajišťovat inventarizaci zboží společně s vedoucím vnitřní služby.

Profil kandidáta

Máte ukončené SŠ vzdělání s maturitou a alespoň dvouletou praxi v administrativě (zákaznický servis, fakturace, vyřizování objednávek nebo asistentce apod.) Využijete také váš organizační talent a profesionální vystupování nutné při jednání se zákazníky.

Nabízíme

Nabízíme
  • HPP, plný úvazek, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou.
  • Rodinnou atmosféru na pracovišti, menší tým o 10 lidech a s tím spojenou flexibilitu a nadřízeného, se kterým se na všem domluvíte.
  • 25 dní dovolené, stravenky, občerstvení na pracovišti.
  • Pracovní časy: pondělí až čtvrtek 7:45 - 16:30, v pátek 7:45 - 15:15.
  • Nástup možný ihned nebo dohodou.
  • Dobrá dostupnost,vlakem i autobusem z Prahy Háje a okolí.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 3341658  Datum zveřejnění: 21.3.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dle zkušeností