Příležitost v administrativě - obchodní referent/ka

Praha 10, Česko

Popis pozice

Co vás čeká?
  • Budete komunikovat s dodavateli a zákazníky (emailem i telefonicky)
  • Zpracovávat nabídky a kupní smlouvy
  • Fakturace, pomoc při účetní závěrce.
  • Další administrativní úkony.

Profil kandidáta

  • Uvítáme zkušenosti v administrativě nebo zákaznickém servisu alespoň 1 rok.
  • Ocenímě Váš pozitivní přístup a zájem o dlouhodobou spolupráci.
  • Komunikativní angličtina (na B1 úrovni)

Nabízíme

  • HPP, plný úvazek, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou.
  • Platové ohodnocení dle zkušeností + stravenky.
  • Rodinnou atmosféru na pracovišti, menší tým o 3 lidech, zázemí stabilní - společnosti.
  • Možnost profesního růstu, jazykové kurzy a školení pro Váš osobnostní rozvoj.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 3354674  Datum zveřejnění: 7.6.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou