Asistentka s AJ

Brno, Česko

Popis pozice

Na této pozici se stanete pravou rukou svých kolegů. Kromě toho budete mít na starost bezproblémový chod kanceláře, což obnáší práci spojenou s veškerou administrativou.

Kolegům budete pomáhat organizovat schůzky, plánovat porady, dělat zápisy z těchto porad a podílet se na zajišťování dalších akcí.

Komunikovat budete i s ostatními kolegy napříč odděleními a udržovat vztahy s dodavateli a zákazníky. Když přijede někdo z nich na návštěvu, zařídíte jim občerstvení a uvaříte kávu.

Když bude potřeba objednáte kancelářské potřeby.

Profil kandidáta

Mluvíte plynně anglicky (minimálně B2 level).

Máte zkušenost na administrativní pozici.

Umíte pracovat s MS Office, především s Excelem.

Nemáte problém cokoliv zorganizovat.

Máte reprezentativní vystupování a komunikační dovednosti.

Určitou výhodou pro Vás mohou být znalosti z účetnictví, personalistiky nebo ekonomiky.

Nabízíme

Za dobře odvedenou práci dostanete motivující odměnu.

Nabízíme Vám zajímavou práci, ve které se rozhodně nudit nebudete, a ještě k tomu máte možnost kariérně růst.

Můžete se těšit na občerstvení na pracovišti.

Dostanete práci na HPP a to na dobu neurčitou.

Můžete nastoupit hned, ale také nemusíte.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3389777  Datum zveřejnění: 15.5.2018