Office manager

Olomouc, Česko

Popis pozice

Jste organizační typ, který dokáže vyřešit každý problém, najít řešení v každé situaci?
Máte vynikající znalosti MS Excelu?
Pokud ano, máme pro Vás skvělou pracovní příležitost pro menší společnost – Office manager přímo v Olomouci!

Za co všechno budete v práci odpovídat?
– Vaším hlavním úkolem bude zajistit chod kanceláře. To znamená, že budete mít na starosti kontakt s dodavatelskými firmami – servis, leasing, telefony, nákup kancelářských pomůcek …
– Budete mít za úkol zajišťování občerstvení, ubytování, letenek …
– Rovněž budete mít za úkol evidenci nakupovaného zboží, sledování a vytváření objednávek a také nákup zboží
– Budete se podílet na vedení personální agendy

Profil kandidáta

Jaké požadavky jsou nezbytné?
– VŠ vzdělání
– Výborná znalost MS Excel!
– Základní znalost angličtiny, zejména pro e-mailovou komunikaci
– Předchozí zkušenosti na obdobné pozici

Nabízíme

Jaké výhody získáte?
– Možnost pracovat v malé společnosti s mezinárodním působením
– 25 dní dovolené
– Možnost přizpůsobení pracovní doby

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3431512  Datum zveřejnění: 26.6.2018