Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office manager
Olomouc, Česko
Popis pozice
Jste organizační typ, který dokáže vyřešit každý problém, najít řešení v každé situaci?
Máte vynikající znalosti MS Excelu?
Pokud ano, máme pro Vás skvělou pracovní příležitost pro menší společnost – Office manager přímo v Olomouci!
Za co všechno budete v práci odpovídat?
– Vaším hlavním úkolem bude zajistit chod kanceláře. To znamená, že budete mít na starosti kontakt s dodavatelskými firmami – servis, leasing, telefony, nákup kancelářských pomůcek …
– Budete mít za úkol zajišťování občerstvení, ubytování, letenek …
– Rovněž budete mít za úkol evidenci nakupovaného zboží, sledování a vytváření objednávek a také nákup zboží
– Budete se podílet na vedení personální agendy
Máte vynikající znalosti MS Excelu?
Pokud ano, máme pro Vás skvělou pracovní příležitost pro menší společnost – Office manager přímo v Olomouci!
Za co všechno budete v práci odpovídat?
– Vaším hlavním úkolem bude zajistit chod kanceláře. To znamená, že budete mít na starosti kontakt s dodavatelskými firmami – servis, leasing, telefony, nákup kancelářských pomůcek …
– Budete mít za úkol zajišťování občerstvení, ubytování, letenek …
– Rovněž budete mít za úkol evidenci nakupovaného zboží, sledování a vytváření objednávek a také nákup zboží
– Budete se podílet na vedení personální agendy
Profil kandidáta
Jaké požadavky jsou nezbytné?
– VŠ vzdělání
– Výborná znalost MS Excel!
– Základní znalost angličtiny, zejména pro e-mailovou komunikaci
– Předchozí zkušenosti na obdobné pozici
– VŠ vzdělání
– Výborná znalost MS Excel!
– Základní znalost angličtiny, zejména pro e-mailovou komunikaci
– Předchozí zkušenosti na obdobné pozici
Nabízíme
Jaké výhody získáte?
– Možnost pracovat v malé společnosti s mezinárodním působením
– 25 dní dovolené
– Možnost přizpůsobení pracovní doby
– Možnost pracovat v malé společnosti s mezinárodním působením
– 25 dní dovolené
– Možnost přizpůsobení pracovní doby
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3431512
Datum zveřejnění: 26.6.2018
2018-06-26
lokalita: Olomouc, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Společnost: ManpowerGroup s.r.o.