Office Manager

Jihlava, Česko

Popis pozice

Na pozici Office Managera ve firmě sídlící v Polsku budete mít na starosti celou škálu činností:

  • Administrativní zajištění společnosti

  • Vedení pokladny

  • Zpracovávání plateb

  • Příprava podkladů pro mzdy

  • HR

  • Pojištění

  • Vedení agendy bezpečnosti práce

Nejen, že bude mít zodpovědnost za výše uvedené procesy, budete také aktivně spolupracovat s externí účetní a právní firmou, finančním úřadem a dodavateli.

Profil kandidáta

Vstupenkou do týmu obchodní společnosti je vzdělání v oblasti ekonomie, managementu nebo administrativy.

Také požadujeme zkušnosti s finančně/účetní agendou.

Jelikož budete pracovat v polské firmě je nutné, abyste ovládal/a anglický nebo polský jazyk jak v mluvené, tak i písemné formě.

Pro zaznamenání všech úadjů budete potřebovat znalosti MS Office a to zejména Excelu.

Nabízíme

Odměnou vám bude přátelský tým lidí, kteří s vámi budou počítat i do budoucna.

Zodpovědnou práci za kterou budete patřičně oceněni.

Výhodou je také možnost kariérního růstu.

Můžete počítat i s 5ti týdny dovolené nebo firemním notebookem pro osobní účely.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3439374  Datum zveřejnění: 13.8.2018