Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní podpora účetního týmu – částečný úvazek
Praha, Česko
Popis pozice
Co budete mít na starosti?
• Příprava cestovních příkazů k zaúčtování
• Kontrola správného vyplnění cestovních příkazů a zajištění kompletnosti a správnosti účtenek
• Komunikace se zaměstnanci, někdy i jejich nezbytná urgence
• Další ad hoc úkoly typu zakládání a evidence smluv, skenování a kopírování faktur
• Spolupráce s účetními na přípravě podkladů pro statistický úřad
• Po zapracování se budete podílet i na účtování běžných účetních transakcí souvisejících s cestovními příkazy (pokladna/ banka/ cestovní příkaz).
• Příprava cestovních příkazů k zaúčtování
• Kontrola správného vyplnění cestovních příkazů a zajištění kompletnosti a správnosti účtenek
• Komunikace se zaměstnanci, někdy i jejich nezbytná urgence
• Další ad hoc úkoly typu zakládání a evidence smluv, skenování a kopírování faktur
• Spolupráce s účetními na přípravě podkladů pro statistický úřad
• Po zapracování se budete podílet i na účtování běžných účetních transakcí souvisejících s cestovními příkazy (pokladna/ banka/ cestovní příkaz).
Profil kandidáta
Co by Vám nemělo chybět?
• Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
• Komunikativní znalost angličtiny – pravidelná komunikaci ohledně vyúčtování s kolegy cizinci.
• Pokročilá znalost MS Excel - veškeré vyúčtování se dělá v Excelu
• Pečlivost, orientace na detail, zodpovědnost, schopnost týmové práce
• Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
• Komunikativní znalost angličtiny – pravidelná komunikaci ohledně vyúčtování s kolegy cizinci.
• Pokročilá znalost MS Excel - veškeré vyúčtování se dělá v Excelu
• Pečlivost, orientace na detail, zodpovědnost, schopnost týmové práce
Nabízíme
Co Vám můžeme nabídnout?
• Zázemí a uplatnění v mezinárodní společnosti
• Flexibilní pracovní dobu v rámci pracovního týdne, práci na zkrácený úvazek (vhodné i pro studenty VŠ)
• Dlouhodobou spolupráci
• Příjemné pracovní prostředí přímo v srdci Prahy na Václavském náměstí, pár kroků od stanic Můstek a Muzeum.
• Kurzy angličtiny, týmové aktivity, občerstvení na pracovišti a další benefity
• Lokalita v centru Prahy na Václavském náměstí
• Spolupráci na pracovní smlouvu nebo DPČ (optimálně cca 20h týdně)
• Zázemí a uplatnění v mezinárodní společnosti
• Flexibilní pracovní dobu v rámci pracovního týdne, práci na zkrácený úvazek (vhodné i pro studenty VŠ)
• Dlouhodobou spolupráci
• Příjemné pracovní prostředí přímo v srdci Prahy na Václavském náměstí, pár kroků od stanic Můstek a Muzeum.
• Kurzy angličtiny, týmové aktivity, občerstvení na pracovišti a další benefity
• Lokalita v centru Prahy na Václavském náměstí
• Spolupráci na pracovní smlouvu nebo DPČ (optimálně cca 20h týdně)
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3452014
Datum zveřejnění: 18.7.2018
2018-07-18
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: ManpowerGroup s.r.o.