Team and Event assistant

Praha, Česko

Popis pozice

  • Administrativní podpora 2 manažerů (jednatele ČR a vice presidenta pro oblast střední a východní Evropy)
  • Plánovaní jejich kalendářů a hlídaní důležitých termínů
  • Příprava meetingů
  • Organizace služebních cest (rezervace letenek, ubytování v zahraničí)
  • Příprava prezentací na porady (v ČJ, AJ)
  • Reporting
  • Event management - sjednávaní a organizace porad/konferencí na mezinárodní úrovni pro TOP management

Profil kandidáta

  • Máte plynulou znalost anglického jazyka (denní komunikace v angličtině) a češtinu na úrovni rodilý mluvčí
  • Máte několikaletou asistentskou praxi pro podporu týmu
  • Zkušenost s event managementem je výhodou
  • Ovládáte MS Office na pokročilé úrovni (schopnost vytvářet PP prezentace, reporty v Excelu)
  • Máte profesionální vystupování a výborné organizační dovednosti
  • Jste časově flexibilní

Nabízíme

  • Nadstandardní platové ohodnocení
  • Týden dovolené navíc
  • Stravenky
  • Příspěvky na připojištění
  • Příspěvek na volnočasové aktivity
  • Zajímavou a rozmanitou práci v mezinárodním prostředí s velkou mírou zodpovědnosti a samostatnosti
  • Zázemí úspěšné společnosti s nízkou fluktuací
  • Lokalita v centru Prahy

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3550031  Datum zveřejnění: 29.11.2018