Asistent/ka – Recepční s AJ v business centru Regus

Brno, Česko

Popis pozice

  • Budete zodpovídat za zajištění hladkého provozu recepce a bezproblémový chod business centra.
  • Komunikovat s klienty a řešit jejich požadavky (pošta, vyřizování telefonátů, objednání taxi služby, registrace do systému).
  • Spravovat klientské účty v interním systému.
  • Komunikovat s dodavateli ohledně objednávek, fakturace.
  • Připravovat a rezervovat zasedací místnosti v business centru.

Profil kandidáta

Na výkon této agendy budete potřebovat výbornou znalost češtiny a komunikativní angličtinu.

Tato pozice hraje pro firmu důležitou roli, proto oceníme vaše zkušenosti na podobné pozici, profesionální a pozitivní přístup, ochotu pomoct klientům při řešení požadavků, pečlivost nezbytnou v administrativě a schopnost rychlého zorientování se v nových programech.

Nabízíme

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a příjemnou atmosférou na pracovišti.
  • HPP, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou.
  • Plně hrazené stravenky (120 Kč/denně) a flexipassy v hodnotě 2000 Kč/měsíčně.
  • Další zajímavosti jako volný narozeninový den a non sick days, dress code.
  • Pracovní časy pondělí až pátek od 8:00 – 16:30 nebo 8:30 – 17:00.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 3551141  Datum zveřejnění: 30.11.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou