Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodní referent junior s AJ a NJ
Praha 10, Česko
Popis pozice
NÁPLŇ PRÁCE + ZODPOVĚDNOSTI – Co budete dělat?
· Budete úzce spolupracovat s obchodníky a projektanty
· Připravovat cenové nabídky a zadávat objednávky do systému
· Komunikovat se zahraničními pobočkami a upřesňovat zadání položek pro jednotlivé zakázky
· Kontrolovat termíny plnění výroby a expedice zakázek
· Spolupracovat s technickým úsekem a pobočkami při vyjasňování konstrukce a zadání atypických položek pro výrobky
· Organizovat pracovní cesty a program zahraničních návštěv
· Budete komunikovat komunikaci se zahraničím a dalšími partnery a informovat je o stavu termínů výroby zakázek zadaných v systému
· Odpovídáte za kontrolu kompletnosti a dodržení termínů jednotlivých zakázek před expedicí zakázky
· Řešit případné reklamace
· Vystavovat faktury
· Budete úzce spolupracovat s obchodníky a projektanty
· Připravovat cenové nabídky a zadávat objednávky do systému
· Komunikovat se zahraničními pobočkami a upřesňovat zadání položek pro jednotlivé zakázky
· Kontrolovat termíny plnění výroby a expedice zakázek
· Spolupracovat s technickým úsekem a pobočkami při vyjasňování konstrukce a zadání atypických položek pro výrobky
· Organizovat pracovní cesty a program zahraničních návštěv
· Budete komunikovat komunikaci se zahraničím a dalšími partnery a informovat je o stavu termínů výroby zakázek zadaných v systému
· Odpovídáte za kontrolu kompletnosti a dodržení termínů jednotlivých zakázek před expedicí zakázky
· Řešit případné reklamace
· Vystavovat faktury
Profil kandidáta
· Minimálně SŠ/ SOŠ, ideálně technické zaměření
· POKROČILÁ znalost anglického + německého jazyka - denní komunikace se zahraničím (telefonicky, emailem)
· Práce s PC (Windows, Microsoft Office Excel, Word, Powerpoint)
· Komunikační schopnosti
· Organizační schopnosti
· Praxe aspoň 1-2 rok na podobné pozici – zákaznický servis, nebo obchodní referent, asistent
· POKROČILÁ znalost anglického + německého jazyka - denní komunikace se zahraničím (telefonicky, emailem)
· Práce s PC (Windows, Microsoft Office Excel, Word, Powerpoint)
· Komunikační schopnosti
· Organizační schopnosti
· Praxe aspoň 1-2 rok na podobné pozici – zákaznický servis, nebo obchodní referent, asistent
Nabízíme
Proč pracovat pro tuto společnost?
Patří ke špičce ve svém oboru, roste a také neustále rozvíjí své zaměstnance. Jsou stabilní česká společnost plná výzev pro nadšence s reálnou možností kariérního postupu
Také na vás čeká balíček firemních benefitů:
· vzdělávací aktivity,
· příspěvek na penzijní, životní připojištění,
· multisport karta,
· flexibilní pracovní doba,
· jazykové kurzy,
· po dohodě možnost týden dovolené navíc
· příjemné zázemí, teambuildingy
Patří ke špičce ve svém oboru, roste a také neustále rozvíjí své zaměstnance. Jsou stabilní česká společnost plná výzev pro nadšence s reálnou možností kariérního postupu
Také na vás čeká balíček firemních benefitů:
· vzdělávací aktivity,
· příspěvek na penzijní, životní připojištění,
· multisport karta,
· flexibilní pracovní doba,
· jazykové kurzy,
· po dohodě možnost týden dovolené navíc
· příjemné zázemí, teambuildingy
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3610957
Datum zveřejnění: 29.3.2019
2019-03-29
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 33 000 - 35 000 Kč/měsíc