Administrativní referentka

Popis pozice

Jste aktivní, pečlivá a máte zkušenost s prací v administrativě? Kanadská společnost sídlící v blízkosti Kladna, hledá posilu do svého týmu na pozici Administrativní referentka.

Náplň práce:

• Vyřizování objednávek zákazníků a komunikace s nimi
• Vyřizování běžné denní administrativy
• Správa celé zakázky - zadání do výroby, doprava k zákazníkovi
• Zajišťovaní eventů (občerstvení, rezervace ubytovaní apod.)
• Přehled o zásobách a objednávky materiálu pro výrobu
• Spolupráce s účtárnou a fakturace

Požadavky:

• Aspoň 2 roky zkušenost s administrativou (nejlépe z logistiky nebo expedice)
• Dobrá znalost PC
• Český jazyk + Plynná znalost AJ
• Proaktivní a dynamický typ osobnosti

Nabízíme

Nabízíme:

• Mzdu 25 – 30 000 Kč
• Stravenky (100,-Kč)
• Příspěvek na penzijní připojištění (3000,- Kč/měsíčně)
• Občasné cestování (meatingy, porady)
• Práci na HPP na dobu neurčitou
• Notebook a telefon i k soukromým účelům
• Kvalitní zaškolení
• Roční bonusy
• Flexibilní pracovní dobu
• Zázemí v kancelářích v Pleteném Újezdu
• Nástup možný ihned nebo dohodou

V případě zájmu o tuto pozici, prosím pošlete CV v anglickém i českém jazyce.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.

ID: 3623780  Datum zveřejnění: 2.5.2019  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000 - 30 000