Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka – Recepční s AJ v business centru Regus
Praha, Česko
Popis pozice
Co budete dělat?
◘ Budete zodpovídat za zajištění hladkého provozu recepce a bezproblémový chod business centra
◘ Komunikovat s klienty a řešit jejich požadavky (pošta, vyřizování telefonátů, objednání taxi služby, registrace do systému)
◘ Spravovat klientské účty v interním systému
◘ Komunikovat s dodavateli ohledně objednávek, fakturace
◘ Připravovat a rezervovat zasedací místnosti v business centru
◘ Budete zodpovídat za zajištění hladkého provozu recepce a bezproblémový chod business centra
◘ Komunikovat s klienty a řešit jejich požadavky (pošta, vyřizování telefonátů, objednání taxi služby, registrace do systému)
◘ Spravovat klientské účty v interním systému
◘ Komunikovat s dodavateli ohledně objednávek, fakturace
◘ Připravovat a rezervovat zasedací místnosti v business centru
Profil kandidáta
Váš profil:
◘ Na výkon této agendy budete potřebovat velmi dobrou znalost češtiny a komunikativní angličtinu (min. B2 úroveň).
◘ Tato pozice hraje pro firmu důležitou roli, proto oceníme vaše zkušenosti na podobné pozici, profesionální a pozitivní přístup, ochotu pomoct klientům při řešení požadavků, pečlivost nezbytnou v administrativě a schopnost rychlého zorientování se v nových programech.
◘ Na výkon této agendy budete potřebovat velmi dobrou znalost češtiny a komunikativní angličtinu (min. B2 úroveň).
◘ Tato pozice hraje pro firmu důležitou roli, proto oceníme vaše zkušenosti na podobné pozici, profesionální a pozitivní přístup, ochotu pomoct klientům při řešení požadavků, pečlivost nezbytnou v administrativě a schopnost rychlého zorientování se v nových programech.
Nabízíme
◘ Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a příjemnou atmosférou na pracovišti
◘ HPP, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou
◘ Platové ohodnocení podle zkušeností 25 000 – 30 000 Kč a možnost kariérního růstu
◘ Plně hrazené stravenky (120 Kč/denně) a flexipassy v hodnotě 2000 Kč/měsíčně
◘ Kurzy angličtiny
◘ Proplácení MHD kuponu v případě dojíždění mezi jednotlivými centry
◘ Výhody po delším působení ve firmě (např. tablet, mobil)
◘ Další zajímavosti jako volný narozeninový den a non sick days
◘ Pracovní časy pondělí až pátek od 8:00 – 16:30 nebo 8:30 – 17:00
◘ HPP, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou
◘ Platové ohodnocení podle zkušeností 25 000 – 30 000 Kč a možnost kariérního růstu
◘ Plně hrazené stravenky (120 Kč/denně) a flexipassy v hodnotě 2000 Kč/měsíčně
◘ Kurzy angličtiny
◘ Proplácení MHD kuponu v případě dojíždění mezi jednotlivými centry
◘ Výhody po delším působení ve firmě (např. tablet, mobil)
◘ Další zajímavosti jako volný narozeninový den a non sick days
◘ Pracovní časy pondělí až pátek od 8:00 – 16:30 nebo 8:30 – 17:00
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3644416
Datum zveřejnění: 15.4.2019
2019-04-15
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční, Sekretářka Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000 - 30 000 Kč/měsíc